Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FÆRDIG - skulle dog kun købe 12 i år.. Men fik de sidste købt igår, så nu skal December bruges på julehygge med familien uden julegave-stress
Jeg er faktisk næsten færdig Klarede det meste igår Mangler en gave til min søster, som bliver et gavekort til Arnold Busck, så skal bare lige til Aalborg og have det købt og så mangler jeg lige en halv gave til min kære mor
bøgelund1 skriver: jaa, jeg plejer os at udskyde det.. men allerede nu, er rosengårdscenteret i Odense FYLDT med mennesker hele dagen, alle dage.. det er hverken til at komme frem eller tilbage.. men mon ikke du når det.
jaa, jeg plejer os at udskyde det.. men allerede nu, er rosengårdscenteret i Odense FYLDT med mennesker hele dagen, alle dage.. det er hverken til at komme frem eller tilbage..
men mon ikke du når det.
Jo jeg regner med at få købt nogen i den her uge, og så håber jeg på at få købt resten i næste uge. Men tror nu jeg ender med ligesom alle de andre år, at få købt de sidste par stykker i sidste øjeblik
kan næsten høre, at der er mange andre der os er færdige..
troede lige jeg var hurtig i år.
Jeg mangler 5 gaver det er til at overskue.. Skønt der ikke er så mange man skal gi gaver i år
Her hjemme er vi næsten os færdig - jeg mangler lige en enkelt som jeg endnu ikk ved hvad skal være
Men de sidste 25 gaver er købt - det er satme mange ..
- tror vidst lige vi ksal have lave en lille aftale til næste år om at alle ikk får det er sku lidt dyrt
Mangler en så er vi også færdige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128