Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er FÆRDIG med julegaverne.. 22 stk..
det er bare dejligt, ikke at skulle tænke på det mere..
nu mangler jeg bare en mandelgave, og det bliver bare 2 bio billetter. det er noget både børn og voksne kan bruge..
god december til alle..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har købt 1 julegave.... til min datter.... et brugt dukkehus som jeg skal have sat i stand til hende...
Så mangler omkring 8 gaver...
bøgelund1 skriver: jeg er FÆRDIG med julegaverne.. 22 stk.. det er bare dejligt, ikke at skulle tænke på det mere.. nu mangler jeg bare en mandelgave, og det bliver bare 2 bio billetter. det er noget både børn og voksne kan bruge.. god december til alle..
Jeg har kun fået købt en halv julegave
Hvert år plejer jeg altid at være så dum at få købt de sidste julegaver i allersidste øjeblik. Sådan bliver det nok også i år
Carina1977 skriver: Jeg har kun fået købt en halv julegave Hvert år plejer jeg altid at være så dum at få købt de sidste julegaver i allersidste øjeblik. Sådan bliver det nok også i år
jaa, jeg plejer os at udskyde det.. men allerede nu, er rosengårdscenteret i Odense FYLDT med mennesker hele dagen, alle dage.. det er hverken til at komme frem eller tilbage..
men mon ikke du når det.
TbCp skriver: Jeg har købt 1 julegave.... til min datter.... et brugt dukkehus som jeg skal have sat i stand til hende... Så mangler omkring 8 gaver...
ej hvor lyder det bare fint.. er det noget vi får billeder af?
bøgelund1 skriver: ej hvor lyder det bare fint.. er det noget vi får billeder af?
Ja det kunne da sagtens ske
Er dog ikke rigtig kommet længere end at jeg har fået fat i noget tapet til det
TbCp skriver: Ja det kunne da sagtens ske Er dog ikke rigtig kommet længere end at jeg har fået fat i noget tapet til det
det lyder bare så hyggeligt.. og som noget af et projekt.
men det er da sådan noget hun altid vil huske.. fremfor alt det plastic man køber i butikkerne..
Syntes virkelig det er en god ide..
bøgelund1 skriver: det lyder bare så hyggeligt.. og som noget af et projekt. men det er da sådan noget hun altid vil huske.. fremfor alt det plastic man køber i butikkerne.. Syntes virkelig det er en god ide..
Ja det håber jeg ihvertfald at hun vil Jeg kan selv huske hvor meget glæde jeg havde af det da jeg var barn.
jeg blev færdig den 27 nov 24 pakker FANTASTISK og være før mange andre i år og bare kan lyde julen
Miia90 skriver: jeg blev færdig den 27 nov 24 pakker FANTASTISK og være før mange andre i år og bare kan lyde julen
nyde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128