babyjulebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Maise

dorthemus skriver:

Tusind tak  Giv mig gerne en praj inden du laver tråden så er jeg klar ved tasterne. De dragter skal jeg bare have fingrene i

Har set videoen og kommenteret 

ok, det er hermed noteret  ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

matryoshka

Rigtig gode billeder.. Hun er VILDT smuk og ser meeeget charmerende ud!

Anmeld

1. december 2010

Maise

MajaPiraya skriver:

Rigtig gode billeder.. Hun er VILDT smuk og ser meeeget charmerende ud!

åhh tak, ja hun er en charmetrold, tjek evt min video jeg har liggende på min profil hvor hun skraldgriner af min hosten. har du ingenbilleder af din pige på din profil??

Anmeld

1. december 2010

Den lykkelige

Hi hi så sød

3 eller 5 synes jeg 

Anmeld

1. december 2010

Maise

milopilo skriver:

Hi hi så sød

3 eller 5 synes jeg 

tusind tak, ja synes også 3 og 5 er blandt mine favoritter.

Anmeld

1. december 2010

matryoshka

Maise skriver:

åhh tak, ja hun er en charmetrold, tjek evt min video jeg har liggende på min profil hvor hun skraldgriner af min hosten. har du ingenbilleder af din pige på din profil??

HAHAHA! Fedt og meget sjovt video af en ægte charmetrold! Et potentielt YouTube-fænomen!!  

Jeg har ikke lagt billeder ud af nogen af os.. Vil gerne være lidt anonym  Kan ikke lide tanken af, at hvem som helst (eller måske nogle helt bestemte) kan læse og se hvad som sker i vores liv. Internettet er et dejligt sted, som man kan finde venner og dele oplevelser, debattere osv. Men det kan jo også gå den anden vej.. Så jeg vælger at være anonym.

Anmeld

1. december 2010

TbCp

Billede 2 og billede 5

Anmeld

2. december 2010

Maise

MajaPiraya skriver:

HAHAHA! Fedt og meget sjovt video af en ægte charmetrold! Et potentielt YouTube-fænomen!!  

Jeg har ikke lagt billeder ud af nogen af os.. Vil gerne være lidt anonym  Kan ikke lide tanken af, at hvem som helst (eller måske nogle helt bestemte) kan læse og se hvad som sker i vores liv. Internettet er et dejligt sted, som man kan finde venner og dele oplevelser, debattere osv. Men det kan jo også gå den anden vej.. Så jeg vælger at være anonym.

helt ok, jeg er også lidt i tvivl indimellem, så vælger ofte billeder fra.

Anmeld

2. december 2010

Maise

TbCp skriver:

Billede 2 og billede 5

Det blev billed 2 og 3 jeg valgte. de passede bedst sammen på kortet. hmm hvordan mn jeg kan vise resultatet herinde?? ved du det??

Anmeld

9. december 2010

matryoshka

Maise skriver:

Har lagt et billede ud af min lille pige, under tråden "Gæt mit barns køn", hvis du er interesseret.   Som anonym.. Så er stadigvæk relativ ano 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.