babyjulebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Maise

twinboys skriver:

Billede 2 synes jeg er kært

Takker hmm vakler imellem billed 2,3  og 5. Manden insisterer på thumps up/tømmermandslokket på billed 1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

dorthemus

Maise skriver:

tak dorthe, ja hun bare bare så fræk, tjek min video ud jeg har lagt hvor hun griner. ja synes også 8 er sødt hvor hun hiver i huen. hmm svært at vælge.skal du julekort med Runa ??

Det vil jeg gøre

Ja jeg har købt en nissehue hvor hendes navn er trykt på og så en savlesmæk med Min Første Jul 2010

Og jeg regner med, at få knaldet nogle billeder af hende med det på og så håber jeg hun kan passe den kjole som jeg ønsker skal være hendes julekjole

Anmeld

30. november 2010

Maise

dorthemus skriver:

Det vil jeg gøre

Ja jeg har købt en nissehue hvor hendes navn er trykt på og så en savlesmæk med Min Første Jul 2010

Og jeg regner med, at få knaldet nogle billeder af hende med det på og så håber jeg hun kan passe den kjole som jeg ønsker skal være hendes julekjole

lyder sødt glæder mig til at se lidt billeder (fedte fedte)

har også 4 kjoler klar til  julesammenkomster og et fedt kinesersatin buksedragt. skal til 3 jule tamtamdage og så holder vi claras fødselsdag 2 gange omkring nytår - puha det bliver presset.

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Maise skriver:

lyder sødt glæder mig til at se lidt billeder (fedte fedte)

har også 4 kjoler klar til  julesammenkomster og et fedt kinesersatin buksedragt. skal til 3 jule tamtamdage og så holder vi claras fødselsdag 2 gange omkring nytår - puha det bliver presset.

Sikke et hårdt program  Vildt at hun bliver 1 år lige om lidt

Det der kineseroutfit lyder spændende...måske noget Runa kan arve på et tidspunkt??

Anmeld

30. november 2010

Maise

Sikke et hårdt program  Vildt at hun bliver 1 år lige om lidt

Det der kineseroutfit lyder spændende...måske noget Runa kan arve på et tidspunkt??

helt klart, super fede kan tage et billed af dem og sende dig i morgen. Havde godt tænkt på at Runa skulle Arve cocommasutskoene, men de er meget slidste og udtrådte. Clara brugte dem længe 3 mdr, så de er ikke brugbare længere. Har lige købt to nye par i str. 20 et par sølv og et par guld ( fra Bissgaard) såååå fede. hun er på vej op i str. 86, så skriver lige til dig når jeg lægger tøj ud igen i str. 80. Hvad bruger runa nu 74??  ja vildt hun bliver 1 år, puha. glæder mig vildt til vi en dag skal have nr 2, savner at amme.

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Maise skriver:

helt klart, super fede kan tage et billed af dem og sende dig i morgen. Havde godt tænkt på at Runa skulle Arve cocommasutskoene, men de er meget slidste og udtrådte. Clara brugte dem længe 3 mdr, så de er ikke brugbare længere. Har lige købt to nye par i str. 20 et par sølv og et par guld ( fra Bissgaard) såååå fede. hun er på vej op i str. 86, så skriver lige til dig når jeg lægger tøj ud igen i str. 80. Hvad bruger runa nu 74?? 

Hun er en klein str. 68 (juledresset er 74)...det må du meget gerne  Lige for øjeblikket bruger hun rigtig meget Katvig heldragterne i velour...mener det var Clara´s først. Du kan se det i min sidste billedtråd. Jeg ELSKER de dragter

Anmeld

30. november 2010

Tina2

Helt klart 3 og 5- min favorit er nr 5

Anmeld

30. november 2010

Maise

dorthemus skriver:

Hun er en klein str. 68 (juledresset er 74)...det må du meget gerne  Lige for øjeblikket bruger hun rigtig meget Katvig heldragterne i velour...mener det var Clara´s først. Du kan se det i min sidste billedtråd. Jeg ELSKER de dragter

jep lagde godt mærke til den og mente nok det var Claras. Jeg har to i str. 80. Dem passer hun dog stadig, meeeen husker på dig når de skal sælges. Har mange Fine bluser i 80 fra Hollys, småfolk, ej sikke lej og den dur. Du hører som den 1 når de kommer til salg herinde. Laver en ny tråd næste gang.

Anmeld

30. november 2010

Maise

Tina2 skriver:

Helt klart 3 og 5- min favorit er nr 5

tak for det. ja må vise manden tråden så han kan bestemme sig, han synes pludselig han også vil havae en mening, plejer ellers ikke lige være omkring sådan noget han er særlig interreseret.

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Maise skriver:

jep lagde godt mærke til den og mente nok det var Claras. Jeg har to i str. 80. Dem passer hun dog stadig, meeeen husker på dig når de skal sælges. Har mange Fine bluser i 80 fra Hollys, småfolk, ej sikke lej og den dur. Du hører som den 1 når de kommer til salg herinde. Laver en ny tråd næste gang.

Tusind tak  Giv mig gerne en praj inden du laver tråden så er jeg klar ved tasterne. De dragter skal jeg bare have fingrene i

Har set videoen og kommenteret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.