Er i flaskehelvede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. november 2010

LauraLW

Grrr!

Er ved at være godt træt af at vaske og skolde flasker! Vilma bliver næsten ikke ammet mere, så nu hedder det flasker!

Hvis man dog bare havde en opvaskemaskine :-)

Men tænker at det måske ville lette lidt med sådan en mikrobølgeovns sterilisator...

er der nogen der har erfaringer med sådan en?
Og evt. nogen der gerne vil af med den?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Mille83

LauraLW skriver:

Grrr!

Er ved at være godt træt af at vaske og skolde flasker! Vilma bliver næsten ikke ammet mere, så nu hedder det flasker!

Men tænker at det måske ville lette lidt med sådan en mikrobølgeovns sterilisator...

Laura

Vi har en mikroovs sterilisator og jeg ville ikke undvære den for noget som helst, det er super dejligt istedet for og stå og skolde flasker......

Så den kan jeg kun anbefale

Anmeld

30. november 2010

Sasja77

Vi kan også kun anbefale en mikroovns sterilisator! Den er fantastisk:-) du spare SÅ meget tid!

Anmeld

30. november 2010

*Sofie*

LauraLW skriver:

Grrr!

Laura

Yes, få fat i en sterilisator  Kan jeg os kun anbefale.
Malou fik flaske fra hun var 2½ uge, og jeg kom ret hurtigt ind i en vaske-flasker-rytme om aftenen og med sterilisatoren er det faktisk slet ikk så slemt

Anmeld

30. november 2010

Faith

Vi har osse sådan en mikro sterilator, og den er guld værd! Kunne bestemt ikke undvære den.

Anmeld

30. november 2010

Faith

Sterilisator skulle der stå

Anmeld

30. november 2010

Skouboe

Ud og køb en og det kan kun gå for langsomt - det er nok en af de få ting jeg bare ikke ville undvære for noget!

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

LauraLW skriver:

Grrr!

Laura

Hmmm..jeg har da aldrig kunnet se det var et problem, men det er så måske bare mig.
Skrubbe flaskerne godt, og have rigeligt af dem.
En vandkoger og så skylle dem grundigt og line dem op nede i køkkenvasken og hælde kogende vand ned i dem og over dem.
Gnide sutterne godt med salt, vaske dem i baljen sammen med flaskerne og så ned i en skål ved siden af flaskerne og hælde dem over med kogende vand fra vandkogeren.
Lade det hele stå i vasken en 5 min og derefter tømme ud og op på et rent viskestykke med bunden i vejret.
Voilá rene flasker og sutter til et døgns tid eller 2. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Sasja77 skriver:

Vi kan også kun anbefale en mikroovns sterilisator! Den er fantastisk:-) du spare SÅ meget tid!

Luka fik supplerende indtil han var 5 uger og fik så kun flaske - jeg havde aldrig overlevet uden en. Det sparer en for så MEGET tid

Anmeld

30. november 2010

LinLin

Køb den! Det er et must have hvis man har et flaskebarn, synes jeg - der er rigeligt andet at bruge sin tid på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.