Øjenbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Hun havde faktisk ikke så meget imod at få dem dryppet her til aften... det var mere mit fumleri med pipette og et øje der skal holdes åbent....

Som hærdet kontaktlinsebruger kommer her et par tips..

Du beder hende prøve at slappe af (nok bedst hvis hun ligger med hovedet mellem dine ben), placerer tommel- og pegefinger lige under øjet og på selve øjenlåget og åbner øjet. Bed hende om at slappe af og dryp med den anden hånd - hurtigt.

Det er mit bedste råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Som hærdet kontaktlinsebruger kommer her et par tips..

Du beder hende prøve at slappe af (nok bedst hvis hun ligger med hovedet mellem dine ben), placerer tommel- og pegefinger lige under øjet og på selve øjenlåget og åbner øjet. Bed hende om at slappe af og dryp med den anden hånd - hurtigt.

Det er mit bedste råd

Sådan cirka gjorde vi her til morgen. Ingen problemer...
Hun lå så fint og fik øjnene dryppet.... for når det var overstået skulle hun ned og åbne julekalender

Anmeld

1. december 2010

ChatH

TbCp skriver:

Liva har fået øjenbetændelse

Vi var på apoteket og hente øjendråber her til aften men er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg bedst drypper hendes øjne, når der kun er mig til det.... jeg forsøgte her til aften men føler jeg mangler nogle hænder
Carsten tager tidligt afsted om morgenen så jeg er nødt til at kunne klare det alene....

Stakkels pige

Her da hun kom i seng til aften klør hun sig i øjnene.... Jeg spørger om det gør ondt i hendes øjne og hun svarer "Ja... jeg vil gerne have noget appelsin i øjnene" (appelsin = Medicin )

ÅHH stakkels Liva, det er bare ikke sjovt. ja på ryggen med hende over dine lår evt og så er det vist bare at holde fast men det er da heller ikke rart!!

Giv hende et knus fra mig

Anmeld

1. december 2010

TbCp

Chatarina skriver:

ÅHH stakkels Liva, det er bare ikke sjovt. ja på ryggen med hende over dine lår evt og så er det vist bare at holde fast men det er da heller ikke rart!!

Giv hende et knus fra mig

Det gik helt fint med at give dem her til morgen....

Kunne lokke lidt med at når det var overstået skulle hun ned og åbne julekalender!

Anmeld

1. december 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Sådan cirka gjorde vi her til morgen. Ingen problemer...
Hun lå så fint og fik øjnene dryppet.... for når det var overstået skulle hun ned og åbne julekalender

Hun er en rigtig dame og ved dem er der EN ting, der altid virker... bestikkelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.