Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anna-jonas skriver: Jeg kunne ikke være mere enig.................. Her skal bruges kvindelist, så skal du nok få din vilje. Knus Mette
Jeg kunne ikke være mere enig.................. Her skal bruges kvindelist, så skal du nok få din vilje.
Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja lysten er der. Men vi er også bare to om det herhjemme. Jeg gider ikke gå ud og købe den før han er med på den. Så vil jeg hellere være skide sur indtil han siger ja. He he... Men altså det er jo begge vores penge....
Ja lysten er der. Men vi er også bare to om det herhjemme. Jeg gider ikke gå ud og købe den før han er med på den. Så vil jeg hellere være skide sur indtil han siger ja. He he... Men altså det er jo begge vores penge....
Så længe du får en ny barnevogn ud af det er metoden underordnet
Jetjen skriver: Så længe du får en ny barnevogn ud af det er metoden underordnet
Ha ha ha ha ja det er jo vi kvinders største job overfor mændende: At få vores vilje! Enten sådan her eller sådan her
Anonym skriver: Ha ha ha ha ja det er jo vi kvinders største job overfor mændende: At få vores vilje! Enten sådan her eller sådan her
Jamen det er vi nød til Ellers ville der jo aldrig ske noget som helst
Nå nu vil jeg smutte i seng. Er spændt på om manden kommer ind og sover ved siden af mig. Han ligger lige nu og sover inde i stuen nemlig. Nat nat og tak fordi jeg måtte lukke lort ud herinde!
Jetjen skriver: Jamen det er vi nød til Ellers ville der jo aldrig ske noget som helst
ENIG!!!!
Du skal have en anden, for man kan ikke vaske skimmelsvamp af, selvom du vasker og vasker vil der stadig være sporer tilbage, jeg har hørt og læst eksperter skrive om det, da jeg fandt skimmel svamp på bunden af Dictes madres i soveværelset. Den er røget ud og erstatet med en ny. Det er skimmelsvamp er ikke noget man skal kimse af, og så er jeg da riv rask ruskende ligeglad med om man skal have nyt fyr eller ej, det er jeres datters sundhed det handler om. Jeg havde bare købt en ny, og så måtte han jo så bare brokke sig, det er jeg ligeglad med!
Anonym skriver: Jeg sidder lige nu inde i vores soveværeles med computeren fordi jeg er skide hidsig!!!! I går fandt jeg ud af at der er skimmel i bunden af vores datters barnevogn. Panik panik. Jeg ringer til manden og siger at vi skal have ny barnevogn for jeg tør ikke have vores datter til at sove i den. Der ligger to madrasser ovenpå men alligevel..... Jeg har fået astma af det skidt.... Da jeg snakker med ham siger han ja selvfølgelig! Det gør vi bare!!! Da han så kommer hjem i går har han ændret helt mening. Vi kan jo bare tørre det af! NEEEEJ det kan vi ikke for det er trængt ind i træet! Til sidst måtte jeg sige at jeg ikke gad snakke mere om det for jeg blev så skide sur. Heldigvis skulle han til et møde om aftenen, så jeg kunne rase af i fred. Her til aftes da vores datter var lagt i seng tager vi så kassen ind og renser den med noget rodalon. Jeg nævner igen at jeg ikke synes det er en god ide at vores datter sover i den da jeg har fået astma pga skimmelsvamp og at vores datter er mere disponibel for at få astma når jeg nu har det. Så siger han: Hvad er det du vil??? Jeg svarer at jeg gerne vil have en ny barnevogn. Han spørger hvor jeg vil finde de penge henne? Vi har så næsten 50.000kr stående. Vi skal have et nyt gasfyr, men kunne da godt tage 6.000 af de penge. Så siger jeg til ham at han er klar til at bruge penge på det fyr og solvarme anlæg osv osv men han vil ikke bruge pengene på at vores datter ikke bliver syg?! Så blev han skide sur og sagde jeg kunne gøre lige hvad jeg ville for han gad ikke blande sig i mere. Så bad jeg ham sige hvad han tænkte og han gad overhovedet ikke snakke med mig. SÅ tænkte jeg bare: FINT!!! Så kan du også blive fri for at se på mig! RØV!!!!!
Jeg sidder lige nu inde i vores soveværeles med computeren fordi jeg er skide hidsig!!!! I går fandt jeg ud af at der er skimmel i bunden af vores datters barnevogn. Panik panik. Jeg ringer til manden og siger at vi skal have ny barnevogn for jeg tør ikke have vores datter til at sove i den. Der ligger to madrasser ovenpå men alligevel..... Jeg har fået astma af det skidt.... Da jeg snakker med ham siger han ja selvfølgelig! Det gør vi bare!!! Da han så kommer hjem i går har han ændret helt mening. Vi kan jo bare tørre det af! NEEEEJ det kan vi ikke for det er trængt ind i træet! Til sidst måtte jeg sige at jeg ikke gad snakke mere om det for jeg blev så skide sur. Heldigvis skulle han til et møde om aftenen, så jeg kunne rase af i fred. Her til aftes da vores datter var lagt i seng tager vi så kassen ind og renser den med noget rodalon. Jeg nævner igen at jeg ikke synes det er en god ide at vores datter sover i den da jeg har fået astma pga skimmelsvamp og at vores datter er mere disponibel for at få astma når jeg nu har det. Så siger han: Hvad er det du vil??? Jeg svarer at jeg gerne vil have en ny barnevogn. Han spørger hvor jeg vil finde de penge henne? Vi har så næsten 50.000kr stående. Vi skal have et nyt gasfyr, men kunne da godt tage 6.000 af de penge. Så siger jeg til ham at han er klar til at bruge penge på det fyr og solvarme anlæg osv osv men han vil ikke bruge pengene på at vores datter ikke bliver syg?! Så blev han skide sur og sagde jeg kunne gøre lige hvad jeg ville for han gad ikke blande sig i mere. Så bad jeg ham sige hvad han tænkte og han gad overhovedet ikke snakke med mig. SÅ tænkte jeg bare: FINT!!! Så kan du også blive fri for at se på mig! RØV!!!!!
ARMEN altså de mænd!! KOm ind i kampen!!!
Hej
Hvor er det bare træls der er kommet skimmelsvamp i barnevognen!
Jeg ved der er en bruger herinde der sælger en helt ny barnevogn fra Bilka til kun 1500 kr! Du kan vist se linket under til salgs, baby udstyr!
Altså det må da være en pris som selv manden kan acceptere!
Knus
Lige en sidebemærkning - 2 madrasser er ikke sundt for barnevognen, slet ikke hvis den ene er den der fulgte med. Barnevognen kan ikke ånde, der kommer aldrig luft til bunden og så får man svamp
Jeg er enig i at hun ikke skal sove i den og at det ikke kan vaskes af, men var det mig havde jeg nok købt enten en rigtig god brugt, eller en billigere model her 2. gang - hun er trods alt ved at være så gammel at hun ikke bruger den ret meget længere. Det var Freja ihvertfald i den alder. Hun brugte den kun til middagslur i weekenderne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128