Man slår da børn - TV2dok NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

june1987

jeg tør ikke se det. DET ER ALT FOR TÆT PÅ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Rosa

Han er jo seriøst syg i hovedet, den far Ejj, hvor han retfærdiggør sig

"JEG er kommet videre og ha bearbejdet min skyld og bondeanger"

- ja FINT NOK, Makker - men nu handler det for fanden ikke om dig, vel?

Anmeld

30. november 2010

A&F

Vold mod børn er et meget tabuanlagt område desværre

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Jeg ser det også. Jeg kan ikke lade være,s elvom det gør så ondt... Jeg forstår slet ikke hvorfor man kan være ond ved sine børn  Er rystet over hvor mange børn der lever i voldelige familier...

Anmeld

30. november 2010

Faith

Zafir skriver:

Jeg ser det også. Jeg kan ikke lade være,s elvom det gør så ondt... Jeg forstår slet ikke hvorfor man kan være ond ved sine børn  Er rystet over hvor mange børn der lever i voldelige familier...

Ja osse mig..... De startede med at sige at der dør 8 børn om året som følge af vold. 8!!!!!!!

Anmeld

30. november 2010

Zafir

smillaluna skriver:

Ja osse mig..... De startede med at sige at der dør 8 børn om året som følge af vold. 8!!!!!!!

Men er det ikke næsten bedre at de dør, end at de vokser op med alt den smerte resten af deres liv????... Det lyder måske hårdt, men hvilket liv vokser de op til, hvis deres familie er så voldelige, så de dør af det?

Anmeld

30. november 2010

Rosa

Zafir skriver:

Men er det ikke næsten bedre at de dør, end at de vokser op med alt den smerte resten af deres liv????... Det lyder måske hårdt, men hvilket liv vokser de op til, hvis deres familie er så voldelige, så de dør af det?

Puuha... Jeg er nok enig... Og dog - nogle af verdens mest fantastiske mennesker har på et tidspunkt i deres liv været igennem helvede... Uden dem ville verden være et dårligere sted

Anmeld

30. november 2010

Faith

Zafir skriver:

Jo det er sku lige før..... Stakkels stakkels stakkels børn altså

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Rosa skriver:

Puuha... Jeg er nok enig... Og dog - nogle af verdens mest fantastiske mennesker har på et tidspunkt i deres liv været igennem helvede... Uden dem ville verden være et dårligere sted

Absolut... Men det er de børn der er i så voldelige familier, så de bliver slået til de dør, de er nok bedre tjent med det, når de endelig blev født...

Stakkels hende, der var så bange for sin far, så hun vågnede om natten, fordi hun var bange for at det var hendes far der kom op af trappen

Anmeld

30. november 2010

Rosa

Jeg synes den far skulle have lov at se barnebarnet en gang og så aldrig mere! Han skyulle da liiige have lov at se hvad han går glip af, og så ud i kulden med ham! Jeg synes overhovedet ikke at man kunne mærke oprigtig anger, han var jo simpelthen så egocentreret så det der betød mest for ham var at han havde tilgivet sig selv - så pyt med om hans børn levede med ar fra mishandlingen - bare han havde fundet fred med sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.