Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal I se det? Jeg sidder allerede klar med kleenex og et glas rødvin og føler at jeg sidder og venter på at se et trafikuheld... Men jeg VIL se det, gad vide hvorfor det er sådan?
Skal I se det? Og skal vi "se det sammen"?
Kh
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er med på at se det
Jeg skal se det... Det er bare forfærdeligt at man kan være sådan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rosa skriver: Skal I se det? Jeg sidder allerede klar med kleenex og et glas rødvin og føler at jeg sidder og venter på at se et trafikuheld... Men jeg VIL se det, gad vide hvorfor det er sådan? Skal I se det? Og skal vi "se det sammen"? Kh Rosa
jeg vil også se det.... ved selv hvordan det følelse men de har noget prøvet noget der er mere slemt ind mig men lige ondt gør det inden i
Prøver at se det, men blir det for barskt slår jeg væk
Ja jeg skal se det, men jeg får helt ond i maven ved tanken Men nu må vi se.
Nej, jeg har helt bevist valgt IKKE at se det. Det er for grumsomt til mig, at jeg kan holde ud at se, at nogen mennesker kan behandle deres børn så dårligt
Ja skal se det...
Jeg må indrømme jeg melder pas og finder noget andet at se på. Jeg ved, jeg mit lille hoved ikke kan håndtere et program som dette Bare traileren har givet mig ondt i maven ig en tåre i øjet.... så helt egoistisk og realistisk... jeg lader jeg være
...8 børn dør hvert år af følgerne af vold!!!!! pyha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128