Argh, øv altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. november 2010

otlitrom

Jeg var til 1. lægetjek da jeg var 9+0. Jeg fik udfyldt vandrejournal men fik den ikke med, da lægen ville sende den efter hun havde påført data fra min blodprøve. Og har jeg set skyggen af den?? NEJ!

Jeg ringede i lægehuset i torsdags og sagde, at nu var det altså en uge siden, om jeg snart ville modtage den. "ja ja, den har vi sendt med posten igår".. Men jeg har altså stadig ikke fået den. Sekretæren var dog ganske sød og forstående, og havde haft 3 andre gravide i telefonen med helt samme spørgsmål, så hun ville lige have fat i lægen...  Derudover skulle lægen sende en kopi til jordemodercentret, så vi kan komme til NF. Har jeg fået brev fra dem? Nej, heller ikke! Så nu må jeg ringe endnu engang i morgen, og spørge, hvad der sker.

Det ville tage mig 5 minutter at cykle ned i lægeuset, og alligevel har det taget knapt 14 dage for lægehus+postvæsen... ARGH, det er træls! Begynder jo at blive nervøs for vi ikke når NF i tide.. Men jeg prøver at slå koldt vand i blodet..

Måtte lige lufte ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

AnneBJ

ÅH du må ikke skrive sådan! Blev helt bange for noget var galt! - altså galt, galt.. for jeg kan sagtens forstå det er møgtræls!

Håber lægen snart får fingeren ud, og får senddt papirerne af sted!

Anmeld

30. november 2010

DK

Nu kommer jeg lige med et vildt kedeligt svar, men er det muligt at posten bare er forsinket pga vejret? Altså vi har ikke fået post herude siden fredag!?

De skal nok få dig skubbet ind til NF! Især hvis du selv ringer og rykker! Der er jo stadig 5 uger til det er for sent Men jeg kan godt forstå at du er utålmodig! Det var jeg også efter at få en NF tid dengang!

Anmeld

30. november 2010

ooo

Ej hvor træls at din læge ikke lige kan få fingeren ud og sendt den vandrejournal til dig.

Synes ikke at det er mærkeligt at du går og venter på den, det er jo en bekræftigelse af at du ER gravid, noget du jo har ventet længe på i forvejen. Krydser fingre for at den er i postkassen i morgen.

Kram Mette - der liiige vil snuppe sig en lille morfar på et par timer.

Anmeld

30. november 2010

Silas&Mille

Derfor er jeg glad for at det hele kører digitalt her i Sverige

Jeg skal ikke selv holde styr på noget papir, alt hvad jeg skal sørge for at medbringe når vi skal på fødegang er ID og papirer med min blodtype.
Alt andet står i et smart system, som alle involverede kan logge ind og kigge på.

Anmeld

30. november 2010

otlitrom

DK skriver:

Nu kommer jeg lige med et vildt kedeligt svar, men er det muligt at posten bare er forsinket pga vejret? Altså vi har ikke fået post herude siden fredag!?

De skal nok få dig skubbet ind til NF! Især hvis du selv ringer og rykker! Der er jo stadig 5 uger til det er for sent Men jeg kan godt forstå at du er utålmodig! Det var jeg også efter at få en NF tid dengang!

5 uger? kan man få lavet NF til man er 15+5?? Jeg troede det var 13+?

Jeg har tænkt det samme med vejret, men vi - og naboerne- har fået post så sent som igår.. Vi har ikke selv fået idag, men det tror jeg naboerne har. Det så ud som om deres postkasser bugner.. Jeg bor inde midt i byen, så her er til at komme til. Men jeg giver dig ret, det kan da være vejret...

Vil vil bare gerne have den dato.. Noget at forholde os til... Man er vel tålmodig

Anmeld

30. november 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Ej hvor træls at din læge ikke lige kan få fingeren ud og sendt den vandrejournal til dig.

Synes ikke at det er mærkeligt at du går og venter på den, det er jo en bekræftigelse af at du ER gravid, noget du jo har ventet længe på i forvejen. Krydser fingre for at den er i postkassen i morgen.

Kram Mette - der liiige vil snuppe sig en lille morfar på et par timer.

Jeg synes også bare det virker useriøst af lægen.. Men hun var reservelæge, og ikke ende jeg normalt er hos. Dér plejer der at være styr på tingene....

Jeg håber snart det kommer. Mest tiden til NF!

Tag du dig en morfar. Jeg har overvejet det samme, her efter arbejde. Men har drukket en dåse-cola og er høj på den. Og venter på at bjørnen kommer hjem og vi kan køre ud og handle ind til resten af ugen. Så jeg venter lige lidt med at gå kold. Men hopper ikke i køjen senere end 20.30 i aften. Jeg er færdig!

Kram til dig, prego-mate!

Anmeld

30. november 2010

otlitrom

MoriSverige skriver:

Derfor er jeg glad for at det hele kører digitalt her i Sverige

Jeg skal ikke selv holde styr på noget papir, alt hvad jeg skal sørge for at medbringe når vi skal på fødegang er ID og papirer med min blodtype.
Alt andet står i et smart system, som alle involverede kan logge ind og kigge på.

Virkelig smart Det burde man indføre her! Så er der ikke noget sne der kommer i vejen...

Anmeld

30. november 2010

otlitrom

AnneBJ skriver:

ÅH du må ikke skrive sådan! Blev helt bange for noget var galt! - altså galt, galt.. for jeg kan sagtens forstå det er møgtræls!

Håber lægen snart får fingeren ud, og får senddt papirerne af sted!

Hov, det var ikke min mening I skulle tro der var noget galt. Det tror jeg ikke der er... Maven vokser og jeg har det fint. Så vi håber alt er som det skal være

Anmeld

30. november 2010

Silas&Mille

kitty skriver:

Virkelig smart Det burde man indføre her! Så er der ikke noget sne der kommer i vejen...

Nemmerlig...

Jeg er specielt glad for det, da jeg er en skovl til at passe på sådan nogle papirer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.