Ih jeg skal have det med citat lært..
Min brors stoppede da han var færdig med de mange kemobehandlinger. Tror han fik over 25 og også en højdosiskur. og stråling bagefter. Det var først efter nogle mdr efter den sidste kemo behandling at hans hår blev normalt igen. Han blev ved med at være træt meget længe, men hans sygdomsforløb dækker jo også over næsten 2½ år med behandlinger.
Jeg tror desværre ikke, der er så meget du kan gøre. Jeg ved ikke, om du kan tage nogle ekstra vitaminer. Det kan du måske tale med en frisør om? Min bror klippede alt håret af inden han begyndt i kemo, så overgangen, hvor han begyndte at tabe håret ikke blev så stor.
Han havde heller ikke så meget appetit op til behandlingerne og tabte sig derfor meget, men det er også et tegn på sygdommen, og så havde han lidt feber hele tiden.
Husk Camilla at ingen spørgsmål er dumme. Jeg vil hjælpe dig alt det jeg kan...
Det vigtigste vi lærte med min brors sygdom var at tage en behandling af gangen. Nyd de gode dage, og pak din under dynen, når de dumme dage er der. Giv dig selv lov til at griner hysterisk højt, og græde - hulke, så det gør ondt i maven bagefter. Lev, lev,lev, det er nemlig vejen til at blive helbredt!
KH
Anne(H)
Anmeld