bettemouse skriver:
okay er det nemt at mærke knuden?
så må du have opdaget den tidligt.. godt din læge reagerede så hurtigt.. og ja de skide ventelister... har slet ik ord for belastende jeg også synes det er.. som du siger for aaaalle dem der har sygdommen og for deres pårørende.. det er jo lidt andres liv de leger med.
skal selv have skiftet læge.. for tror ik på min læge ville tage mig seriøs hvis jeg kom og sagde at jeg have en knude i brystet..
har været hos hende maaaange gange fordi jeg får ondt i maven når jeg spiser.. men først efter 2 laange år sender hun først en henvisning til sygehuset så jeg kan få en ultralyds scanning af min mave og lign. og en medicinsk vudering.. skal derop ¨på torsdag.. og har også ventet længe på det. da jeg første gang jeg fik brev fra dem fik af vide at de ik havde tid pga strejken.. (?)
men glæder mig til at få et svar på hvorfor jeg får så ondt i maven..
jeg har fået kikkertundersøgelser.. men de viste kun at jeg har spiserørsbrok.. men det kan man ik få så ondt i maven ved som jeg har..
håber snart de kalder sig ind. så du kan få opereationen overstået.. ved du om du beholder dit bryst eller om de bare fjerner knuden?
For mig var det nemt at mærke knuden, jeg ved ikke om det er sådan for alle.. Da den sidder "for uden" i brystet, eller hvordan man nu kan sige.
Jeg håber at de kun tager knuden, men det skulle jeg ikke regne med, desværre. Men på den anden side hvis de tager hele brystet, så skal jeg ikke gå og bekrymre mig om at få det der igen, så det ville måske være en god ting.? Jeg ved det ikke, synes stadig det er lidt svært at forholde sig til...
Sikke noget med din mave.Og hvor er det bare rigtig dårligt at du først kan komme til nu her engang, pga den trælse strejke, det er for dårligt synes jeg. Når man går og har ondt, skal man bare kunne komme til hurtigt, så man ikke risikere en psykisk nedtur sammen med af at gå og tænke over hvad der kan være galt..
Jeg er rigtig glad for at min læge ville se på den knude jeg havde, (hvilket han jo også skal gøre da han er læge og det er hans arbejde) men jeg kunne måske godt forestille mig at nogle læger rundt om i Danmark ville slå en knude hend med en mælkekirtel eller lignende, ved så unge piger (jeg er kun 23 år) For så at man kan tage til lægen nogle år efter og få konstateret at det var kræft og at nu har det udviklet sig eller sådan noget træls noget. Så jeg er rigtig glad for at min læge tager sine pasienter alvorligt, lige meget hvad de/vi kommer med...
Alt held og lykke på torsdag, hvor bliver det dejligt for dig, hvis du kan få en afklaring på hvad det er der gør så ondt i din mave, for nøjjj hvor må det være træls at gå med sådan noget, især når man ikke ved hvad det er...
Anmeld