Vigtigt at være kendt/vellidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Zafir

Altsååå.... Det der med at være kendt eller ikke kendt... Mmm. Det handler vel bare om at være glad og positiv osv og deltage i debatterne. Så blir man jo hurtig kendt

Om jeg lever herinde... Mmm... Altså de aftner hvor Tom er på arbejde, er baby.dk en stor del af min sociale livsnerve. Jeg elsker at have 'my girls' lige ved hånden. Så føler jeg mig faktisk ikke ensom, selvom jeg er alene hejmme mange aftner, når pigerne er puttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

B&J

jeg er tit her inde men også lige så tit jeg bare lige lader computer stå på siden også vende tilbage.. jeg er lige glad med af være kendt eller ikke kendt jeg elsker bare af hjælpe andre med deres spørgsmål altså hvis jeg kan og ønsker også folk svare mig og det bedste vil da være af finde verdens bedste veninde her inde men det er vist lige så svært irl som det er her inde... måske bare mig der er sær så må jeg finde en der er lige så sær som mig

god aften til alle

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altsååå.... Det der med at være kendt eller ikke kendt... Mmm. Det handler vel bare om at være glad og positiv osv og deltage i debatterne. Så blir man jo hurtig kendt

Om jeg lever herinde... Mmm... Altså de aftner hvor Tom er på arbejde, er baby.dk en stor del af min sociale livsnerve. Jeg elsker at have 'my girls' lige ved hånden. Så føler jeg mig faktisk ikke ensom, selvom jeg er alene hejmme mange aftner, når pigerne er puttet

Jamen det er jo ikke hvem der er kendt eller ej..Jeg spørger om andre FØLER de vil være det

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Anonym skriver:

Jamen det er jo ikke hvem der er kendt eller ej..Jeg spørger om andre FØLER de vil være det

Jaja Det fangede jeg godt. Men det er vel bare noget man selv vælger?? eller... Vælger man ikke bare at deltage rigtig meget og sådan?

Man bliver jo ikke kendt af at gemme sig, så hvis det er det man ønsker sig, så skal man jo bare igang

Anmeld

30. november 2010

missie20

Anonym skriver:

Ja jeg skriver lige anonymt da jeg synes det er lidt underligt at jeg har det sådan..Der kan IKKE svares anonymt fordi jeg er bange for flabede svar, og at det bliver udnyttet negativt.

Nå men problemet er at jeg stræber lidt efter at være populær herinde, at lære en masse at kende..Både bare at skrive med, men også mødes med IRL. Jeg synes det virker lidt sørgeligt egentligt, men er det så forfærdeligt?? Et problem er i hvert fald at jeg er alt for nærtagende og tager negative svar rigtig tungt! I stedet for bare at tænke; "Det er bare cyberspace"

Hvor seriøst tager i den her side? Lever i nærmest herinde eller..

Og hvordan lyder det jeg skriver, i jeres ører?

Jeg tager debatterne rimlig seriøst da jeg ved det er mødre/kommende mødre med noget erfaring som jeg kan udnytte mig af, hvis jeg er i tvivl om noget. Dit indlæg lyder normalt i mine ører da jeg også selvfølgelig bliver lidt trist hvis folk ikke rigtig kommentere min dejlige søn. Så kan jeg i hvert flad bliver lidt trist, da min søn er mit livs lys og elsker ham ubeskriveligt meget. Sådan tror jeg alle mødre har det.

Jeg har meget lidt selvtillid så derfor kunne jeg også godt tænke mig at blive accepteret om det er IRL eller herinde. Men er også kommet til det punkt at folk kan rende mig i numsen hvis de ik kan lide mig, men alligevel ikke hehe, sorry lyder forvirrende. Bare sådan jeg har det

Anmeld

30. november 2010

Mira0911

Nu går det jo ikke op i hvem der er mest kendt herinde osv osv... 

Jeg er glad for siden og kan slet ikke undvære den! Jeg kan tit bruge mange rådene herinde og det er jo skønt... 

At nogen ikke lige kommentere på billeder af min tumling i en tråd, er højst sandsynlig fordi den ryger væk fra forsiden ret hurtigt... Og tager det ikke tungt hvis ikke nogen svare... 

Man skal bare være flittig til at deltage i debatterne, hvor man mener kan give et godt råd eller noget andet godt... 

Og være smilende og glad.. Så skal det nok komme det hele... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.