Vigtigt at være kendt/vellidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg skriver lige anonymt da jeg synes det er lidt underligt at jeg har det sådan..Der kan IKKE svares anonymt fordi jeg er bange for flabede svar, og at det bliver udnyttet negativt.

Nå men problemet er at jeg stræber lidt efter at være populær herinde, at lære en masse at kende..Både bare at skrive med, men også mødes med IRL. Jeg synes det virker lidt sørgeligt egentligt, men er det så forfærdeligt?? Et problem er i hvert fald at jeg er alt for nærtagende og tager negative svar rigtig tungt! I stedet for bare at tænke; "Det er bare cyberspace"

Hvor seriøst tager i den her side? Lever i nærmest herinde eller..

Og hvordan lyder det jeg skriver, i jeres ører?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

AnneBJ

Jeg kan godt følge dig - til dels! Jeg vil også gerne være "kendt" herinde; men på den måde, at jeg vil gerne at folk har en ide om hvem jeg er, at de synes de kan bruge mine svar til noget, og har lyst til at bruge tid på at svare på mine indlæg...

Jeg har ikke som sådan "brug" for at møde folk herinde fra, for mig er det cyberspace, og når folk ikke besvarer mine indlæg, tænker jeg pyt med det, eller opper engang.. Alligevel er det ikke en side jeg vil undvære, det er jo hyggeligt at være her, og mærke, ligesom IRL, at hvis man yder noget, får man også noget igen (i form af svar, "venskaber", osv)

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Altså, jeg vil ikke sige jeg lever herinde. Er godtnok stortset online hele tiden, men der er ikke altid jeg så lige sidder ved computeren. Gider bare ikke lige logge af og på hele tiden.

Men jeg ved det ikke, altså jeg er ligeglad med hvor mange jeg skriver med. Og kender kun 2 personer herinde jeg kendte inden jeg fik denne side, men har ellers ikke mødtes med nogle IRL. Og det ved jeg heller ikke om jeg kommer til.

Jeg bruger mere bare siden til at få inspiration til forskellige ting, få svar på nogle ting jeg måske er i tvivl om osv.

Ved ikke lige om det var sådan et svar du var ude efter, men ved ikke rigtigt hvad jeg ellers lige skal skrive.

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg kan godt følge dig - til dels! Jeg vil også gerne være "kendt" herinde; men på den måde, at jeg vil gerne at folk har en ide om hvem jeg er, at de synes de kan bruge mine svar til noget, og har lyst til at bruge tid på at svare på mine indlæg...

Jeg har ikke som sådan "brug" for at møde folk herinde fra, for mig er det cyberspace, og når folk ikke besvarer mine indlæg, tænker jeg pyt med det, eller opper engang.. Alligevel er det ikke en side jeg vil undvære, det er jo hyggeligt at være her, og mærke, ligesom IRL, at hvis man yder noget, får man også noget igen (i form af svar, "venskaber", osv)

Så har vi det lidt på samme måde, jeg kan bare ikke tænke at det bare er cyberspace

Anmeld

30. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
AnneBJ skriver:

Du skrev lige dét jeg ville have sagt..

Anja

Anmeld

30. november 2010

Musen85

Jeg er enig med AnneBJ, omkring dette her Så gider ikk at skrive det samme

Jeg er ny herinde, og er nok endelig konstant online, men gider heller ikke logge af, så har næsten altid bare siden til at sidde nede i bundlinen frygtede også det der med, at hvis man nu ikk ville få nogen svar fordi at man ikk er "kendt" herinde, men syntes ikk det har været tilfældet og der er altid nogen der er søde til at svare på ens indlæg

Anmeld

30. november 2010

Faith

Jeg har fået en del ret tætte venskaber IRL ved at være herinde, og det er mennesker jeg er kommet til at sætte stor pris på, og som jeg ses med så tit det kan lade sig gøre. Så på den måde betyder siden meget for mig.

Jeg kan osse mærke at jeg bliver berørt hvis der ikke rigtig er nogen der kommenterer mine billeder af mine drenge. Jeg synes jo selv at de er vidunderlige, men når folk ikke kommenterer bliver jeg enormt usikker og faktisk osse ked af det (det var egentlig lidt rart at få det ned på skrift).

Jeg har hele livet haft en tendens til at bilde mig selv ind at folk ikke kan lide mig, men det er jeg faktisk kommet over jo ældre jeg er blevet (lyder som om jeg er 90). Men det betyder stadig meget at jeg er vellidt og HADER at være uvenner med folk både IRL og herinde. Det kan plage mig rigtig meget hvis jeg har haft en diskussion med en og bølgerne er gået højt.

Jeg er stort set ALTID online, men sidder ikke foran com hele dagen! Går til og fra com som det lige passer ind, men vil rigtig gerne tjekke siden flere gange om dagen (Er man så afhængig?)

Synes ikke det du skriver lyder helt hen i vejret, for det ligger vel til mennesker at vi gerne vil være vellidte og populære. Kunsten er bare at hvile i sig selv og tro på at man er noget værd selvom man ikke lige har 50 venner herinde eller 500 venner på FB. Jeg kan tit ryste lidt på hovedet når folk siger "Jeg har 477 venner på FB, hvor mange har du?".

Anmeld

30. november 2010

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Jeg har fået en del ret tætte venskaber IRL ved at være herinde, og det er mennesker jeg er kommet til at sætte stor pris på, og som jeg ses med så tit det kan lade sig gøre. Så på den måde betyder siden meget for mig.

Jeg kan osse mærke at jeg bliver berørt hvis der ikke rigtig er nogen der kommenterer mine billeder af mine drenge. Jeg synes jo selv at de er vidunderlige, men når folk ikke kommenterer bliver jeg enormt usikker og faktisk osse ked af det (det var egentlig lidt rart at få det ned på skrift).

Jeg har hele livet haft en tendens til at bilde mig selv ind at folk ikke kan lide mig, men det er jeg faktisk kommet over jo ældre jeg er blevet (lyder som om jeg er 90). Men det betyder stadig meget at jeg er vellidt og HADER at være uvenner med folk både IRL og herinde. Det kan plage mig rigtig meget hvis jeg har haft en diskussion med en og bølgerne er gået højt.

Jeg er stort set ALTID online, men sidder ikke foran com hele dagen! Går til og fra com som det lige passer ind, men vil rigtig gerne tjekke siden flere gange om dagen (Er man så afhængig?)

Synes ikke det du skriver lyder helt hen i vejret, for det ligger vel til mennesker at vi gerne vil være vellidte og populære. Kunsten er bare at hvile i sig selv og tro på at man er noget værd selvom man ikke lige har 50 venner herinde eller 500 venner på FB. Jeg kan tit ryste lidt på hovedet når folk siger "Jeg har 477 venner på FB, hvor mange har du?".

Hehe hvor er du sød Mia

Jeg har det også som dig mht. at folk ikke kan lide mig, og det nager mig når bølgerne er gået højt, heldigvis er jeg ligesom dig groet fra det Nu kunne det ikke rage mig en papand at folk ikke kan lide mig, så længe de kan sige det til mit ansigt

----

Jeg har personligt selv fået nogle tætte venskaber IRL gennem baby.dk og vil ikke undvære dem for noget i verden

Så jeg kan nu godt følge dine tanker omkring det at ville være "kendt" jeg anser nu ikke mig selv som "kendt" herinde, men jo flere gange man er med til arrangementer og jo mere man deltager, jo mere set og hørt bliver man jo

---

Anmeld

30. november 2010

blomst84

Jeg tager siden seriøst men læser/svare kun på tråde som jeg selv føler relevante i min egen situation! Jeg kunne dog aldrig finde på at gå ind i en længere diskussion om et emne, da vi er i cyberspace og nogle ting kommer bare bedre ud af munden end i bogstavform knus sabrina som læser meget herinde og ikke skriver så meget

Anmeld

30. november 2010

Muffinmus

Jeg kommer tit herinde, 1-2 gange om dagen hvis jeg har tid, bare for lige at følge op.Men mit liv er ikke herinde og i virkeligheden kunne det rage mig en æstblomst om jeg er "elsket" eller ej herinde. ER FINT tilfreds med mit liv og ved jeg har det godt og er glad. DErfro tager jeg intet herinde tungt og jeg lader det ikke rigtigt påvirke mig hvis jeg er meget uenig med folk herinde, for det er jeg sådan set tit:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.