Jeg har fået en del ret tætte venskaber IRL ved at være herinde, og det er mennesker jeg er kommet til at sætte stor pris på, og som jeg ses med så tit det kan lade sig gøre. Så på den måde betyder siden meget for mig.
Jeg kan osse mærke at jeg bliver berørt hvis der ikke rigtig er nogen der kommenterer mine billeder af mine drenge
. Jeg synes jo selv at de er vidunderlige, men når folk ikke kommenterer bliver jeg enormt usikker og faktisk osse ked af det (det var egentlig lidt rart at få det ned på skrift).
Jeg har hele livet haft en tendens til at bilde mig selv ind at folk ikke kan lide mig, men det er jeg faktisk kommet over jo ældre jeg er blevet (lyder som om jeg er 90
). Men det betyder stadig meget at jeg er vellidt og HADER at være uvenner med folk både IRL og herinde. Det kan plage mig rigtig meget hvis jeg har haft en diskussion med en og bølgerne er gået højt.
Jeg er stort set ALTID online, men sidder ikke foran com hele dagen! Går til og fra com som det lige passer ind, men vil rigtig gerne tjekke siden flere gange om dagen
(Er man så afhængig?)
Synes ikke det du skriver lyder helt hen i vejret, for det ligger vel til mennesker at vi gerne vil være vellidte og populære. Kunsten er bare at hvile i sig selv og tro på at man er noget værd selvom man ikke lige har 50 venner herinde eller 500 venner på FB. Jeg kan tit ryste lidt på hovedet når folk siger "Jeg har 477 venner på FB, hvor mange har du?". 
Anmeld