[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f]
Hej søde Kloster
Jeg bliver så nødt til at være dén der ikke bare klapper skulder men også sår malurt i bægeret, sorry :'(
Du er så stresset nu, at det er skadeligt for dig. Ikke alle holder til det i længden, og 6 måneder er lang tid. Du kan (igen undskyld :'() nå at få en blodprop, inden det er overstået.
Gør noget ved det NU, ikke når du er færdig. Del semesteret i 2, drop hundetræningen så manden kan tage med drengene til fodbold, få en rengøringshjælp, involver bedsteforældrene eller hvad som helst, der kan aflaste dig i hverdagen, bare du gør NOGET og det skal være SNART.
Jeg er ked af at måtte skrive dette, men min viden byder mig at sige netop disse ord til dig. Selvom det bestemt ikke lyder sådan, er det faktisk kærligt ment fra min side (L)(L)
Stort (H) og så ligge eet til (H) fra mig til dig (L)[/citat]
Hej min Doktor :D
Jaaaaaaaaaaa Jeg ved det jo godt.... (L)
Men DU ved jo nok også godt, hvor svært det nogle gange er, at få det hele til at hænge sammen :$
I netop dette sek, er jeg ved at lave lektier... Forhåbentlig er jeg ved at være med, med dem.
Har så lige en børnefødselsdag imorgen med 22 børn, som skal overståes.
Jeg har nogle gode forældre og svigerforældre, som jeg hiver meget på. Og de er virkelig en stor hjælp. Mormor kommer også i morgen og hjælper med den fødselsdag. Netop derfor jeg bare SKAL være færdig med de lektier, så de ikke hænger over hovedet på mig..
Mange (H) fra
Kloster
Anmeld