Har så travlt at jeg næsten ikke kan få luft..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2008

Kloster

bettemouse skriver:

vil lige giver dig et stort skulderklap.. det har du sku fortjent.. og når alt det her er overstået så skal du da tage dig en dag hvor du bare skal max forkæles(H)

Hej bettemouse.

Takkk for skulderklappet. Det varmer sgu :)
Ja når alt dette her er ovre i uge 6, skal jeg på ferie til sydeni uge 8, DETglæder jeg mig for vildt til.
Trænger VIRKELIG til det (C)

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Doktor Doolittle

Hej søde Kloster Jeg bliver så nødt til at være dén der ikke bare klapper skulder men også sår malurt i bægeret, sorry :'( Du er så stresset nu, at det er skadeligt for dig. Ikke alle holder til det i længden, og 6 måneder er lang tid. Du kan (igen undskyld :'() nå at få en blodprop, inden det er overstået. Gør noget ved det NU, ikke når du er færdig. Del semesteret i 2, drop hundetræningen så manden kan tage med drengene til fodbold, få en rengøringshjælp, involver bedsteforældrene eller hvad som helst, der kan aflaste dig i hverdagen, bare du gør NOGET og det skal være SNART. Jeg er ked af at måtte skrive dette, men min viden byder mig at sige netop disse ord til dig. Selvom det bestemt ikke lyder sådan, er det faktisk kærligt ment fra min side (L)(L) Stort (H) og så ligge eet til (H) fra mig til dig (L)

Anmeld

25. august 2008

Kloster

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] Hej søde Kloster Jeg bliver så nødt til at være dén der ikke bare klapper skulder men også sår malurt i bægeret, sorry :'( Du er så stresset nu, at det er skadeligt for dig. Ikke alle holder til det i længden, og 6 måneder er lang tid. Du kan (igen undskyld :'() nå at få en blodprop, inden det er overstået. Gør noget ved det NU, ikke når du er færdig. Del semesteret i 2, drop hundetræningen så manden kan tage med drengene til fodbold, få en rengøringshjælp, involver bedsteforældrene eller hvad som helst, der kan aflaste dig i hverdagen, bare du gør NOGET og det skal være SNART. Jeg er ked af at måtte skrive dette, men min viden byder mig at sige netop disse ord til dig. Selvom det bestemt ikke lyder sådan, er det faktisk kærligt ment fra min side (L)(L) Stort (H) og så ligge eet til (H) fra mig til dig (L)[/citat] Hej min Doktor :D Jaaaaaaaaaaa Jeg ved det jo godt.... (L) Men DU ved jo nok også godt, hvor svært det nogle gange er, at få det hele til at hænge sammen :$ I netop dette sek, er jeg ved at lave lektier... Forhåbentlig er jeg ved at være med, med dem. Har så lige en børnefødselsdag imorgen med 22 børn, som skal overståes. Jeg har nogle gode forældre og svigerforældre, som jeg hiver meget på. Og de er virkelig en stor hjælp. Mormor kommer også i morgen og hjælper med den fødselsdag. Netop derfor jeg bare SKAL være færdig med de lektier, så de ikke hænger over hovedet på mig.. Mange (H) fra Kloster

Anmeld

25. august 2008

Pia

Søde Kloster.. Ja nu er jeg jo selv ssh'er og har været det i 11 år. Har aldrig fået taget mig sammen til og læse til ssa.. Overvejer det tit, men at netop de grunde du skriver, ja så syntes jeg ikke jeg har overskudet og tiden til det. Dog overvejer og gøre det når/hvis vi har fået nummer to. I forhold til plejehjems praktikken tror jeg ikke du skal være så nervøs. Min erfaring gennem årenen er, at så længe du bruger din sunde fornuft og kan vise at du kan kombinere teori og praktis, så skal du nok klare det.. Ikke at det er nemt vores fag..slet ikke.. ofte bliver dte jo ikke regnet for noget.. Men er sikker på, at når man er en person med hovdet rigtig skruet på ( og det tror jeg helt sikker du er ;)) så skal det nok gå. Hvilken plejehjem skal du i praktik på?? (H)Pia.. ps.. husk doktor dolittes ord.. hun har jo så ret den søde læge..

Anmeld

25. august 2008

Kloster

[citat][f][småt]Pia skriver:[/småt][/f] Søde Kloster.. Ja nu er jeg jo selv ssh'er og har været det i 11 år. Har aldrig fået taget mig sammen til og læse til ssa.. Overvejer det tit, men at netop de grunde du skriver, ja så syntes jeg ikke jeg har overskudet og tiden til det. Dog overvejer og gøre det når/hvis vi har fået nummer to. I forhold til plejehjems praktikken tror jeg ikke du skal være så nervøs. Min erfaring gennem årenen er, at så længe du bruger din sunde fornuft og kan vise at du kan kombinere teori og praktis, så skal du nok klare det.. Ikke at det er nemt vores fag..slet ikke.. ofte bliver dte jo ikke regnet for noget.. Men er sikker på, at når man er en person med hovdet rigtig skruet på ( og det tror jeg helt sikker du er ;)) så skal det nok gå. Hvilken plejehjem skal du i praktik på?? (H)Pia.. ps.. husk doktor dolittes ord.. hun har jo så ret den søde læge..[/citat] Hej Pia. Jeg synes ikke som sådan, at ssa udd er svær. Men den er krævende og det hele tager bare tid. Jeg er ikke dicideret nervøs for plejehjemspraktikken. Den er jeg ret sikker på, jeg nok skal klare. Har prøvet at være på plejehjem før og det skræmmer mig ikke ret meget. Men der skal bare laves sååå mange opgaver...Og det tager jo tid igen... Jeg skal i praktik på Klim Ældrecenter. Tusind tak for dit svar :D (H) Kloster

Anmeld

25. august 2008

bette

Kloster skriver:

bettemouse skriver:

vil lige giver dig et stort skulderklap.. det har du sku fortjent.. og når alt det her er overstået så skal du da tage dig en dag hvor du bare skal max forkæles(H)

Hej bettemouse.

Takkk for skulderklappet. Det varmer sgu :)
Ja når alt dette her er ovre i uge 6, skal jeg på ferie til sydeni uge 8, DETglæder jeg mig for vildt til.
Trænger VIRKELIG til det (C)

(H)
Kloster

ahh det lyder sku ik helt dårligt.. gid det var mig..
jeg må desværre vente til min søn bliver gammel nok til at vi kan rejse uden ham i en uge.. vi har nemlig ik været på bryllupsrejse endnu.. og vi har aftalt at vi skal en tur til rom.. meeen det skal jo gerne være en rigtig bryllupsrejse.. så går det jo ik at man har den lille med..
jeg venter så længe som jeg kan lokke min mand til.. selvom jeg bare trænger til ferie.. meen savner sku bare bettefis.. (L)

håber ik du drukner alt for meget i alle dine lektier m.m8D

synes sku du er seeej(C)

krammer(H)

Anmeld

26. august 2008

fam.4xc

hej :D

Jeg arbejder på plejehjem lige ved siden af hvor jeg bor i Ballerup, så jo ik lige ved siden af dig :$

Jeg har siden min barsel med Caroline arbejdet som aftenvagt for at ku holde Caroline hjemme om dagen, men nu har jeg fået en dagvagt at vende tilbage til til november, så det blir lidt spændende at sku lave alle tingene i omvendt rækkefølge end normalt... samt den travlhed der er om dagen... om aftenen er der jo mere ro og hygge... ingen der skal til genoptræning, ud af døren osv.... py ha nu stresser jeg også næsten ;)

ej jeg har besluttet mig for at vente et par år ihvertfald med uddannelsen :)

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.