Åhh ved næsten ikke hvor jeg skal starte ell stoppe :'(
Jeg læser jo til sosu-assistent og er i min 3. skoleperiode. d. 15. sep skal jeg i den sidste praktik på plejehjem.
Men i denne her skoleperiode har vi bare SÅÅÅÅÅÅ vildt mange lektier for, opgaver der skal afleveres, oplæg i alverdens ting og total tidspres i det hele.
Jeg skal til dansk eksamen om 2 uger, hvor jeg skal skrive 2 artikler til, som jeg skal op i :S
Jeg skal fremlægge på torsdag i nervesystemet ved en skleroseramt borger 8(
og har lige brugt 10 timer på at lave naturfags opgave. Mit absolutte svageste fag!! :'(:'(:'(
Men denne her opgave skal fortælle hvad karakter, der skal stå som standpunkts karakter i oktober måned.
Jeg har fået en kæmpe mappe fra mit næste praktiksted om ene retningslinier og mål, jeg skal igennem og der skal laves et hav af opgaver til hver mål + jeg skal forberede mig til de afsluttende eksamener i det nye år. Der skal vi finde en borger og skrive helhedsbeskrivelse om i dec.
Udover alt dette, har vi jo 3 børn. de store drenge går til fodbold 2 x om ugen (og træner ikke på samme hold, så de træner forskellige dage) og spiller kamp ca hver anden weekend... Ja nu er Nicolaj på 9 år så begyndt at skal spille kamp om onsdagen kl ca 17.30-18 i de næste 5 onsdage... >(
Manden går til hundetræning 2xom ugen også.
Jeg har så mange lektier for at jeg aldrig ser tv, få slappet af ell bare koble af. Jeg kommer i seng til midnat ell efter hver eneste dag på ugen... Udentaget fredag, hvor jeg falder i søvn til Disney sjov... :S
Har konstant dårlig samvittighed, lille tålmodighed og kredsløbet pumper bare rundt i lynfart, når jeg sidder helt stille... :(
Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg... Nok bare fortælle jer, at jeg ikke har glemt jer. Vil så gerne være en del af jeres fællesskab og svare alle jeg kan, på de spørgsmål, I nu stiller. Men jeg kan bare slet ikke magte det :'(
Har fandeme ikke engang tid til at få en deprission!!
:S
Kloster
Anmeld