Har så travlt at jeg næsten ikke kan få luft..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.463 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. august 2008

Kloster

Åhh ved næsten ikke hvor jeg skal starte ell stoppe :'( Jeg læser jo til sosu-assistent og er i min 3. skoleperiode. d. 15. sep skal jeg i den sidste praktik på plejehjem. Men i denne her skoleperiode har vi bare SÅÅÅÅÅÅ vildt mange lektier for, opgaver der skal afleveres, oplæg i alverdens ting og total tidspres i det hele. Jeg skal til dansk eksamen om 2 uger, hvor jeg skal skrive 2 artikler til, som jeg skal op i :S Jeg skal fremlægge på torsdag i nervesystemet ved en skleroseramt borger 8( og har lige brugt 10 timer på at lave naturfags opgave. Mit absolutte svageste fag!! :'(:'(:'( Men denne her opgave skal fortælle hvad karakter, der skal stå som standpunkts karakter i oktober måned. Jeg har fået en kæmpe mappe fra mit næste praktiksted om ene retningslinier og mål, jeg skal igennem og der skal laves et hav af opgaver til hver mål + jeg skal forberede mig til de afsluttende eksamener i det nye år. Der skal vi finde en borger og skrive helhedsbeskrivelse om i dec. Udover alt dette, har vi jo 3 børn. de store drenge går til fodbold 2 x om ugen (og træner ikke på samme hold, så de træner forskellige dage) og spiller kamp ca hver anden weekend... Ja nu er Nicolaj på 9 år så begyndt at skal spille kamp om onsdagen kl ca 17.30-18 i de næste 5 onsdage... >( Manden går til hundetræning 2xom ugen også. Jeg har så mange lektier for at jeg aldrig ser tv, få slappet af ell bare koble af. Jeg kommer i seng til midnat ell efter hver eneste dag på ugen... Udentaget fredag, hvor jeg falder i søvn til Disney sjov... :S Har konstant dårlig samvittighed, lille tålmodighed og kredsløbet pumper bare rundt i lynfart, når jeg sidder helt stille... :( Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg... Nok bare fortælle jer, at jeg ikke har glemt jer. Vil så gerne være en del af jeres fællesskab og svare alle jeg kan, på de spørgsmål, I nu stiller. Men jeg kan bare slet ikke magte det :'( Har fandeme ikke engang tid til at få en deprission!! :S Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ahhh Kloster, hvor jeg bare forstår hvad du mener :) Men du må bare huske på at det er et midlertidigt pres. Tænk på hvad der kommer ud af det i den anden ende. Du får en dejlig uddannelse og mere tid hjemme. Selvom det hele ser træls og sort ud, så hæng i og gør det bedste du kan. Og skulle du få brug for det, ja så skal du bare rase ud herinde ;)

YOU CAN DO IT!!!!!!!!!! 8D8D8D8D Jeg hepper på dig :D

Anmeld

25. august 2008

Mathilde

Puha jeg bliver næsten helt træt og stresset bare af at læse dit indlæg! Selvom du har så travlt tror jeg det ville være godt, at tvinge dig selv til en lille pause hvor du laver en afspændingsøvelse eller noget andet hvor du slapper helt af. Bare lige 10 min eller hvad du nu kan overskue. Det dur jo ikke at du bryder dig selv helt ned.
Det lyder ikke godt at din puls hele tiden kører på fuldt tryk. Det er slet ikke sundt i længden, men kan være godt i en KORT periode hvor man skal yde ekstra. Det ved du nok godt i forvejen, men det kan være godt at høre, når man er helt indhyldet i pres og stress.
Jeg håber det hele løser sig og at du snart kan geare lidt ned igen.

Held og lykke med det hele.

(H)Mathilde

Anmeld

25. august 2008

fam.4xc

Søde jannie.... tak for dit indlæg, selvom det er sejt for dig, fik du mig lige overbevidst om jeg har truffet den rigtige beslutning med at vente med uddannelsen til ungerne er lidt større og selvstændige, men arme du altså.... synd du ik skal i praktik hos mig - ku være hyggeligt ;)

Anmeld

25. august 2008

MorCamilla

Jeg kan desværre ikke helt sætte mig ind i hvad du mener, da jeg ikke er i skole eller ved at tage uddannelse.
Men for pokker hvor det lyder som om at du er en kvinde med ben i næsen.:) Total flot at du for lavet så mange ting.:) Og ja jeg kan godt forstå at du føler dig stresset, jeg fik næsten den følelse bare af at læse dit indlæg..
Håber at det hjalp dig bare lidt at komme ud med det..

Anmeld

25. august 2008

bette

vil lige giver dig et stort skulderklap.. det har du sku fortjent.. og når alt det her er overstået så skal du da tage dig en dag hvor du bare skal max forkæles(H)

Anmeld

25. august 2008

Kloster

Jeanne skriver:

Ahhh Kloster, hvor jeg bare forstår hvad du mener :) Men du må bare huske på at det er et midlertidigt pres. Tænk på hvad der kommer ud af det i den anden ende. Du får en dejlig uddannelse og mere tid hjemme. Selvom det hele ser træls og sort ud, så hæng i og gør det bedste du kan. Og skulle du få brug for det, ja så skal du bare rase ud herinde ;)

YOU CAN DO IT!!!!!!!!!! 8D8D8D8D Jeg hepper på dig :D

Hej Jeanne.
Tusind tak for dit svar.
Det er dejligt bare at tænke på, jeg kun har 6 mdr tilbage. Og ELSKER jo bare det her fag.
Var faktisk ret skønt at få raset ud herinde og tak for tilliden og heppet(L)

(H)
Kloster

Anmeld

25. august 2008

Kloster

Mathilde skriver:

Puha jeg bliver næsten helt træt og stresset bare af at læse dit indlæg! Selvom du har så travlt tror jeg det ville være godt, at tvinge dig selv til en lille pause hvor du laver en afspændingsøvelse eller noget andet hvor du slapper helt af. Bare lige 10 min eller hvad du nu kan overskue. Det dur jo ikke at du bryder dig selv helt ned.
Det lyder ikke godt at din puls hele tiden kører på fuldt tryk. Det er slet ikke sundt i længden, men kan være godt i en KORT periode hvor man skal yde ekstra. Det ved du nok godt i forvejen, men det kan være godt at høre, når man er helt indhyldet i pres og stress.
Jeg håber det hele løser sig og at du snart kan geare lidt ned igen.

Held og lykke med det hele.

(H)Mathilde

Hej Mathilde.

Ja jeg kan godt mærke, jeg trænger virkelig til at få koblet af.
Må lige gøre det, når jeg er med i lektierne igen :)
Tusind tak for dine råd og din støtte ;)

(H)
Kloster

Anmeld

25. august 2008

Kloster

[citat][f][småt]fam.4xc skriver:[/småt][/f] Søde jannie.... tak for dit indlæg, selvom det er sejt for dig, fik du mig lige overbevidst om jeg har truffet den rigtige beslutning med at vente med uddannelsen til ungerne er lidt større og selvstændige, men arme du altså.... synd du ik skal i praktik hos mig - ku være hyggeligt ;)[/citat] Hej Camilla. Jeg er glad for, jeg har givet dig nogle extra tanker om at læse videre. Tænk sig, jeg vidste ikke engang, du var ssh'er :)) Hvor arbejder du henne? Er det i nærheden af mig? Men ja ihh hvor skulle vi hygge os, hvis vi to arbejdede sammen (H) (H) Kloster

Anmeld

25. august 2008

Kloster

MorCamilla skriver:

Jeg kan desværre ikke helt sætte mig ind i hvad du mener, da jeg ikke er i skole eller ved at tage uddannelse.
Men for pokker hvor det lyder som om at du er en kvinde med ben i næsen.:) Total flot at du for lavet så mange ting.:) Og ja jeg kan godt forstå at du føler dig stresset, jeg fik næsten den følelse bare af at læse dit indlæg..
Håber at det hjalp dig bare lidt at komme ud med det..

Hej MorCamilla.

Tusind tak for dit svar. Det gør ikke noget, du ikke har erfaring med det, for du svarede alligevel og bare var der. Det betyder altså også noget :)

Ja det hjalp virkelig at få det skrevet til jer herinde og få lidt respons på, at jeg virkelig HAR meget om ørerne.

(H)
Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.