lhn89 skriver:
Jeg står lidt i samme problem 
Jeg var lige flyttet til Aarhus da jeg fandt ud af jeg var gravid, det var derfor første gang jeg skulle til den nye lægen.
Jeg kom til lægen, for at være sikker på at jeg var gravid. Jeg fik taget en test og da resultatet kom sagde han bare "ja, du er gravid" Da det hele var meget nyt for kæresten og jeg, ville vi gerne vide alt muligt (også fordi vi intet vidste i forvejen - hurra for baby.dk og alle de oplysninger man kan få her!), men han sagde ingen ting! hverken at han ville anbefale jeg tog vitaminer, hvornår jeg skulle komme igen, at han nok skulle kontakte jordemoderen - intet fortalte han.
Da vi skulle finde ud af hvor langt jeg var henne, fortalte jeg at jeg ikke var sikker, men 4-5 måske 6 uger "jamen skal vi så ikke bare skrive 5 uger" Det var stort set sådan det første lægebesøg forgik, så udover at få bekræftet min mistanke mht. at være gravid, gik jeg derfra lige så uvidende som da jeg kom.
Kan godt være det bare er mig, men synes også bare det virker underligt at skifte nu hvor jeg er i uge 18. 
Jeg har besluttet at skifte! Mit første lægebesøg var ca. som dit, og hvis du ikke kender en læge i byen der er god, synes jeg du skal forhøre dig rundt omkring. ..