MarianneSonne skriver:
Hun skal vel ikke have noget ekstra, når du har købt en gave til hende. Det gik helt over gevind i min mands familie med det der, hver giver for så meget, og gud nåde og trøste hvis man ikke købte lige præcis det som stod på seddlen.
Men vi har da i mange år givet gave til hans familie og deres børn selvom vi ikke selv havde børn, og vi fik ikke ekstra (selvfølgelig ikke). De syntes heller ikke at det er nok at vi køber en gave for 100kr til hver af børnene til fødselsdag. Men min mand har sagt til dem, at hvis deres børn ikke kan være tilfredse med noget til 100kr, så har de for meget, og får slet ingenting! SÅDAN HUSBOND!
Marianne
www.stjerneleg.dk
Fedt! Det er da virkelig en mand der træder i karakter!!!
I vores familie vil svigermor (af godhed!!!) så gerne købe julegaverne for os alle sammen til hinanden, -for det skal vi da ikke bruge penge på. men det går min ære for nær. Vi kan godt selv betale for vores gaver, altså dem der er FRA os. men netop derfor bliver det også svært at give 'små' gaver, for så blvier det lidt underforstået: ja, vi har ikke råd, men vi er for fine til at tage imod hjælp. -og vi HAR råd, og vi er IKKE for fine til at tage imod hjælp. Mine svigerforældre har alt, vitterlig alt!, så derfor skal man op i meget store gaver for at give dem noget. De er dog meget taknemmlige uanset hvad vi kommer med. -og det tager jeg virkelig hatten af for!!! Alt i alt er det et par pragtfulde svigerforældre jeg har, men derfor kan vi jo godt have vores problemer/uoverenstemmelse alligvel.
Anmeld