Iphone 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Trine89

Kageteenageren skriver:

Du har samme smag som søsteren så  Hun har ikke sluppet den ret lang tid ad gangen, siden hun fik den  Så må da gå ud fra den er god

haha. nice nok..  
men den er også god..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

mor-til-vanessa

Kageteenageren skriver:

Jeg går lidt og kigger på en Iphone 4 i øjeblikket, da den smartphone jeg har nu, ikke er særlig god. Den har sådan set været i stykker siden februar, og jeg fik den i december sidste år. Så nu går jeg og kigger på julegave til mig selv!

Men jeg er lidt i tvivl med størrelsen. Skal det være en 8GB, 16 GB eller 32 GB? Hvad ville du vælge, og hvorfor?

Og er der andre (måske lidt billigere) alternativer, du syntes fungerer godt?

tror da kun 4 fås med 16 og 32 gb???

nå men jeg fik min i sidste uge og er super glad for den. uden tvivl den bedste tlf jeg har haft

Anmeld

29. november 2010

Manakauapo

mor-til-vanessa skriver:

tror da kun 4 fås med 16 og 32 gb???

nå men jeg fik min i sidste uge og er super glad for den. uden tvivl den bedste tlf jeg har haft

Hov da... Det havde jeg ikke lige set... Det stod som en Iphone 3GS...

Anmeld

29. november 2010

Susan1978

16 GB er rigeligt..

hvis du spør mig.. jeg har laaaaangt fra fyldt min op og jeg synes altså jeg har meget liggende..  og har stadig næsten 10 GB plads tilbage.

Anmeld

29. november 2010

mor-til-vanessa

Kageteenageren skriver:

Hov da... Det havde jeg ikke lige set... Det stod som en Iphone 3GS...

hæhæ ja det mente jeg også kun kunne få til 3gs.

min svoger har 3gs og han siger at der er mere en rigeligt med plads på den til alm brug. altså musik billeder og videoer. jeg tror det er umuligt at få opbrugt alt det plads. men nu lægger jeg også tit over på com så det ligger der.

jeg eeeeellllsker i hver fald min iphone 4.

Anmeld

29. november 2010

Thereseh

Jeg har iPhone 4, med 32 gb. Men jeg bruger den også til podcasts, lydbøger og en masse musik (den er faktisk næsten fyldt op nu..). 

Måske du skulle vælge 16 gb? Så løber du ikke tør for plads, hvis du vil ha noget musik, video-podcasts og nogle fede spil på. Der skal også være lidt plads til billederne man tar 

Anmeld

29. november 2010

Kløver

Kageteenageren skriver:

Jeg går lidt og kigger på en Iphone 4 i øjeblikket, da den smartphone jeg har nu, ikke er særlig god. Den har sådan set været i stykker siden februar, og jeg fik den i december sidste år. Så nu går jeg og kigger på julegave til mig selv!

Men jeg er lidt i tvivl med størrelsen. Skal det være en 8GB, 16 GB eller 32 GB? Hvad ville du vælge, og hvorfor?

Og er der andre (måske lidt billigere) alternativer, du syntes fungerer godt?

kender ikke lige så meget til iphone 4 men min vi har lige bestilt en htc desire hd til kæresten, som ankommer i morgen

Anmeld

29. november 2010

maria_wlt

Jeg ville til hver en tid købe en Iphone 4.. Men den findes ikke i 8GB

Anmeld

29. november 2010

Giraffen

Kageteenageren skriver:

Tja... Jeg syntes nu alligevel at ca. 1500 kr er mange penge til forskel. Men kommer man nogensinde til at bruge så meget plads? Jeg vil bare have plads til lidt musik og nogle spil...

nej så tror jeg ikke du gør

Da jeg købte min, var der kun 900,- til forskel på 16 og 32 GB, jeg købte min ved Telmore 

Tror roligt du kan købe en med 8 eller 16 så

men som sagt, mener 3g'eren er ret langt nede i pris og de kan stort set det samme, hvis ikke man er sådan lidt en nørd med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.