Iphone 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Manakauapo

Jeg går lidt og kigger på en Iphone 4 i øjeblikket, da den smartphone jeg har nu, ikke er særlig god. Den har sådan set været i stykker siden februar, og jeg fik den i december sidste år. Så nu går jeg og kigger på julegave til mig selv!

Men jeg er lidt i tvivl med størrelsen. Skal det være en 8GB, 16 GB eller 32 GB? Hvad ville du vælge, og hvorfor?

Og er der andre (måske lidt billigere) alternativer, du syntes fungerer godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Manakauapo

Slet ingen?

Anmeld

29. november 2010

Trine89

Sony ericson x seiren kan varmt anbefales.

Anmeld

29. november 2010

Manakauapo

Trine89 skriver:

Sony ericson x seiren kan varmt anbefales.

Hmm... Tør man virkelig at købe en telefon magen til sin søsters  Ej, dem har jeg også hørt meget godt om... Jeg kigger da lige på det

Anmeld

29. november 2010

SHERO

Jeg ville vælge 8gb, men det kommer jo an på hvor meget du vil bruge den til musik, film billeder mv... :-) (men nu ville jeg aldrig vælge en iphone hehe)

Anmeld

29. november 2010

Giraffen

Kageteenageren skriver:

Jeg går lidt og kigger på en Iphone 4 i øjeblikket, da den smartphone jeg har nu, ikke er særlig god. Den har sådan set været i stykker siden februar, og jeg fik den i december sidste år. Så nu går jeg og kigger på julegave til mig selv!

Men jeg er lidt i tvivl med størrelsen. Skal det være en 8GB, 16 GB eller 32 GB? Hvad ville du vælge, og hvorfor?

Og er der andre (måske lidt billigere) alternativer, du syntes fungerer godt?

jeg har iphone 4 32GB

Jeg synes det var fjollet at tage en mindre, når der ikke er mere forskel i prisen

Men det kommer meget an på hvad du vil bruge den til

billeder, musik, podcast, spil osv fylder godt op, men så meget fylder det heller ikke

Du kan også sagtens nøjes med en iphone 3g hvis det er så tage den med 32GB, kommer an på hvad budgettet er, men de kan stort set det samme

Anmeld

29. november 2010

Manakauapo

Line1987 skriver:

jeg har iphone 4 32GB

Jeg synes det var fjollet at tage en mindre, når der ikke er mere forskel i prisen

Men det kommer meget an på hvad du vil bruge den til

billeder, musik, podcast, spil osv fylder godt op, men så meget fylder det heller ikke

Du kan også sagtens nøjes med en iphone 3g hvis det er så tage den med 32GB, kommer an på hvad budgettet er, men de kan stort set det samme

Tja... Jeg syntes nu alligevel at ca. 1500 kr er mange penge til forskel. Men kommer man nogensinde til at bruge så meget plads? Jeg vil bare have plads til lidt musik og nogle spil...

Anmeld

29. november 2010

Trine89

Kageteenageren skriver:

Hmm... Tør man virkelig at købe en telefon magen til sin søsters  Ej, dem har jeg også hørt meget godt om... Jeg kigger da lige på det

jeg har købt den der X10 Mini Pro..  

og er super tilfreds med den.. .

Anmeld

29. november 2010

Manakauapo

Trine89 skriver:

jeg har købt den der X10 Mini Pro..  

og er super tilfreds med den.. .

Du har samme smag som søsteren så  Hun har ikke sluppet den ret lang tid ad gangen, siden hun fik den  Så må da gå ud fra den er god

Anmeld

29. november 2010

Manakauapo

Kageteenageren skriver:

Du har samme smag som søsteren så  Hun har ikke sluppet den ret lang tid ad gangen, siden hun fik den  Så må da gå ud fra den er god

Men er de ikke meget små at skrive på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.