Hvor er jeg glad for, at der endelig er kommet lidt lys ind i dit sind. Det er ikke til at holde det andet ud................når alt bare går i gråt, og man ikke magter sit liv.
Jeg har en ret god bog om depressioner, men har lånt den ud lige pt. Men har du ikke lyst til at låne den af mig?..................man får nærmest en aha oplevelse af at læse den, og man føler sig på en eller anden måde forstået, og når til en erkendelse af, at man ikke er ALENE.
Tjaaaaa.........................lige nu, har du mange tanker om, hvorfor det lige rammer dig, og om du aldrig slipper af med lidelsen. Jeg kan fortælle dig, at det er helt normale tanker, som næsten alle depressive har, når de er ved at få det lidt bedre. Det er jo en kronisk sygdom, som kan komme fra tid til anden. Men man kan blive ret god til at spotte den, når den er på vej, og handle på de tegn man får. Den bog jeg har, fortæller også en masse om det, at mærke sig selv.
Du er god nok...................også selvom du har en følgesvend, du ikke har inviteret. Det er bare dine vilkår her i livet, og så er det super, at du tager op til overvejelse, om du laver det rigtige for dig. Jeg har jo også selv haft en masse tanker om lige netop det. Og skal til erhvervs-coaching inden så længe, for at finde ud af hvad der ville passe til mig............................så min sygdom også bliver tilgodeset.
Sender dig store knus.

Anmeld