Baby hjemmesider ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Kløver

thilde-tusindfryd skriver:

Ok. Men er der også mulighed for adgangskode til at gøre den privat ? Altså så kun de, man giver adgang, kan se hjemmesiden ?

åh ja sådan tænkte jeg ikke på det, altså mener du sådan at man skal give en adgangskode, for at kunne se selve hjemmesiden ??? hmm hvis det er det, så ved jeg ikke om det er muligt, har aldrig selv tænkt at bruge sådan en funktion, vidste ikke engang at det eksisterede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

thilde-tusindfryd

JustAnotherName skriver:

Det er DIN hjemmeside. DIT EGET. Ikke et dele-forum.
Men der er mulighed for debat med andre derinde, hvis man ønsker det.
Men det er sideløbende med ens hjemmside, og giver altså ikke andre adgang til din hjemmeside. Det er to ting i en, som ikke hænger sammen 

Det ser bare ud til, at fødselsdage og andre info fra folks personlige sider bliver offentliggjort ?

Så vidt jeg kan læse mig til, ER den iø gratis. Det er kun, hvis man vil ha mere plads til billeder osv., at man kan udvide og betale 249 kr. Så hvis man kan nøjes med standard pladsen, så er det faktisk gratis.

Anmeld

29. november 2010

Silvermist

Jeg kan varmt anbefale www.babyverden.dk

Jeg har dog en hjemmeside til mine piger på www.nino.is, som er en islandsk hjemmesideudbyder, da jeg og manden kommer fra Island.

Babyverden er den danske version af det islandske debatforum og hjemmesideudbyder www.barnaland.is, som iøvrigt også er helt super forum, hvis man forstår islandsk  Næsten alle mine veninder i Island har hjemmesider hos Barnaland og er rigtig glade for det.

Både Nino.is, Barnaland.is og Babyverden.dk giver dig muligheden for at låse din hjemmeside. Det ser jeg som en stor fordel. Så bestemmer jeg selv hvem jeg vil give passwordet til. Det er billeder af mine piger og de skal jo helst holdes så private som muligt. Man kan også vælge at låse dele af hjemmesiden, f.eks. kun fotoalbummet osv. Desuden er der rig mulighed for at lege med html, hvis man er til det. Så kan man lave sine egne flotte baggrunde og uploade dem.

Du behøver ikke at dele dine billeder eller deltage i forummet, undtagen du selv har lyst. Det er intet krav.

Anmeld

29. november 2010

thilde-tusindfryd

Hm....nu har jeg kigget på de forskellige forslag. Må sige, at Babymin foreløbig er den mest optimale, jeg har set.

Babyverden.dk er ret basal og man skal selv indstille alting. Alle siderne skal der vælges seperat template til af tre stk's pr. side, og det er nogle ret primitive designs. Men der er selvfølgelig større mulighed for selv at vælge sammensætningen. Tror bare jeg vil synes, at det tager for lang tid. Det er hurtigere med de der færdige designs, hvor det hele bare kører fra starten, både funktionerne og designet.

Men fordelen med babyverden.dk er selvfølgelig, at det er gratis, så har man tiden til at finpudse og indstille alting, så ku det måske godt være en god side.

Anmeld

4. december 2010

thilde-tusindfryd

Er der nogen, der har flere gode tips til gode hjemmesider ?

Anmeld

5. december 2010

4kløver

babymin der vises her på siden der er også en kode

Anmeld

5. december 2010

Silvermist

Det er DIN hjemmeside. DIT EGET. Ikke et dele-forum.
Men der er mulighed for debat med andre derinde, hvis man ønsker det.
Men det er sideløbende med ens hjemmside, og giver altså ikke andre adgang til din hjemmeside. Det er to ting i en, som ikke hænger sammen 

Netop.

Du behøver ikke at benytte forumet eller dele noget med nogen som helst, med mindre at du selv har lyst.

Jeg kan varmt anbefale Babyverden.dk. Det er den danske version af det islandske Barnaland.is (de samme ejere). Da jeg selv kommer fra Island har jeg rigtig mange bekendte der bruger Barnaland.is som fungerer på samme måde som den danske version. Hjemmesiderne er nemme at bruge. Du kan benytte dig af de eksisterende baggrunde, men mestrer du html og evt. photoshop el. lign. godt, så kan du også lave de flotteste hjemmelavede baggrunde og oploade til hjemmesiden. + at du kan vælge at det sner på hjemmesiden. Rigtig julestemning

Babyverden giver dig også muligheden for at låse hjemmesiden med eget kodeord eller dele af hjemmesiden. Så kan du nemmere holde øje med dine besøgende. Det er en stor fordel ifølge min mening.

Selv har jeg dog en hjemmeside til mine piger hos Nino.is, som også er en islandsk hjemmesideudbyder.

Anmeld

5. december 2010

thilde-tusindfryd

Men de to har været nævnt allerede og jeg har tjekket dem ud. Var mere nysgerrig efter, om der er andre tips til andre sider evt. ?

Anmeld

5. december 2010

Silvermist

thilde-tusindfryd skriver:

Men de to har været nævnt allerede og jeg har tjekket dem ud. Var mere nysgerrig efter, om der er andre tips til andre sider evt. ?

Her er der lidt flere idéer

www.bricksite.com

www.skysite.dk

www.mono.net/dk

Håber at du finder den rette

Anmeld

5. december 2010

*Sofie*

Har du prøvet lifeof.dk ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.