Baby hjemmesider ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. november 2010

thilde-tusindfryd

Jeg vil gerne oprette en baby side, hvor jeg kan uploade billeder, skrive dagbog osv., så familie og udvalgte venner osv. kan gå ind og følge med i graviditet og barnets liv.

Det skal være et site, som har nogle færdige design, for jeg hverken gider eller har tid til at rode med selv at lave en hjemmeside. Og den skal have gode funktioner, såsom fotoalbum, videoupload, dagbog, nyhedsbrev mulighed, gæstebog o.a. evt.

Og så skal den kunne sikres med adgangskode, så den ikke er offentlig, men kun giver adgang til dem, som jeg selv vælger skal have adgang, fx med en adgangskode.

Jeg har oprettet et prøve abonnement på babymin.dk, men jeg er ikke helt vild med de mulige design. De virker lidt voldsomme.

Jeg har også tidligere prøvet 123hjemmesider.dk, men så vidt jeg husker, så tilbyder de ikke mulighed for at sikre adgang med adgangskode.

Er der nogen, der kender og kan anbefale andre sites ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Malthesmoar

29. november 2010

JustAnotherName

www.babyverden.dk

Der har jeg oprettet hjemmeside til begge mine piger.
Og der er kode på, hvis man ønsker det - det bestemmer man selv.
Jeg har kode på.
Og billeder, videoklip, dagbog, gæstebog, guldkorn, mv...

Kan kun anbefale den. Det er let at bruge, enkelt og har det hele, synes jeg.

Anmeld

29. november 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

www.babyverden.dk

Der har jeg oprettet hjemmeside til begge mine piger.
Og der er kode på, hvis man ønsker det - det bestemmer man selv.
Jeg har kode på.
Og billeder, videoklip, dagbog, gæstebog, guldkorn, mv...

Kan kun anbefale den. Det er let at bruge, enkelt og har det hele, synes jeg.

Og den er sådan helt 100 % gratis?

Vi mangler en, da familien er i udlandet, og de selvfølgelig gerne vil følge med Prøvede 123, men jeg gider simpelthen ikke betale for det.... Nærrigrøv, hva?

Anmeld

29. november 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

Og den er sådan helt 100 % gratis?

Vi mangler en, da familien er i udlandet, og de selvfølgelig gerne vil følge med Prøvede 123, men jeg gider simpelthen ikke betale for det.... Nærrigrøv, hva?

Den er gratis at afprøve den første måned.

Det koster 250 kroner for et helt ÅR. Det syntes jeg ikke er så slemt.
Det er ihvertfald billigere end 123.hjemmesiderne. Og bedre 

Anmeld

29. november 2010

Kløver

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg vil gerne oprette en baby side, hvor jeg kan uploade billeder, skrive dagbog osv., så familie og udvalgte venner osv. kan gå ind og følge med i graviditet og barnets liv.

Det skal være et site, som har nogle færdige design, for jeg hverken gider eller har tid til at rode med selv at lave en hjemmeside. Og den skal have gode funktioner, såsom fotoalbum, videoupload, dagbog, nyhedsbrev mulighed, gæstebog o.a. evt.

Og så skal den kunne sikres med adgangskode, så den ikke er offentlig, men kun giver adgang til dem, som jeg selv vælger skal have adgang, fx med en adgangskode.

Jeg har oprettet et prøve abonnement på babymin.dk, men jeg er ikke helt vild med de mulige design. De virker lidt voldsomme.

Jeg har også tidligere prøvet 123hjemmesider.dk, men så vidt jeg husker, så tilbyder de ikke mulighed for at sikre adgang med adgangskode.

Er der nogen, der kender og kan anbefale andre sites ?

Jeg kan godt anbefale www.minhjemmeside.dk der skal man bruge adgangskode, for at kunne gå ind og lave om i ens hjemmeisde, så man er selv herre over hvad der ligger på ens side Jeg kan ihvertfald godt anbefale siden

Anmeld

29. november 2010

thilde-tusindfryd

babyverden.dk ser ud til at være del af et forum, ligesom her på baby.dk, hvor ideen er at man deler fotoalbum og dagbøger, børnebøger osv. med de andre deltagere på forummet. Kan man vælge det fra ? Jeg er ikke interesseret i forum delen. Den har jeg jo her. Det skal være en "privat" hjemmeside, som kun har til formål at invie familie og venner.

Anmeld

29. november 2010

thilde-tusindfryd

Maja84 skriver:

Jeg kan godt anbefale www.minhjemmeside.dk der skal man bruge adgangskode, for at kunne gå ind og lave om i ens hjemmeisde, så man er selv herre over hvad der ligger på ens side Jeg kan ihvertfald godt anbefale siden

Ok. Men er der også mulighed for adgangskode til at gøre den privat ? Altså så kun de, man giver adgang, kan se hjemmesiden ?

Anmeld

29. november 2010

JustAnotherName

thilde-tusindfryd skriver:

babyverden.dk ser ud til at være del af et forum, ligesom her på baby.dk, hvor ideen er at man deler fotoalbum og dagbøger, børnebøger osv. med de andre deltagere på forummet. Kan man vælge det fra ? Jeg er ikke interesseret i forum delen. Den har jeg jo her. Det skal være en "privat" hjemmeside, som kun har til formål at invie familie og venner.

Det er DIN hjemmeside. DIT EGET. Ikke et dele-forum.
Men der er mulighed for debat med andre derinde, hvis man ønsker det.
Men det er sideløbende med ens hjemmside, og giver altså ikke andre adgang til din hjemmeside. Det er to ting i en, som ikke hænger sammen 

Anmeld

29. november 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Den er gratis at afprøve den første måned.

Det koster 250 kroner for et helt ÅR. Det syntes jeg ikke er så slemt.
Det er ihvertfald billigere end 123.hjemmesiderne. Og bedre 

250kr er overkommeligt, så det vil vi bestemt overveje

Tak for tippet, ven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.