Træt, og kød er lidt klamt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Karo

Metchen skriver:

Jeg er så træt for tiden, og kan sove som ingen anden. Det er så træls, men tror næsten at jeg sover 12-14 timer i døgnet.

Jeg havde store bage dag i går med to af mine veninder, og vi bagte julekager fra klokken 15 til 21:30, og jeg var bare smadret. Da de gik, smuttede jeg i seng, og sov til klokken 8 i morges. Var så vågen i to timer, og så faldt jeg i søvn på sofaen, imens jeg var ved at læse en artikel til specialet. Sov da lige tre timer igen. Hvad sker der for mig???

Det værste var at jeg var så træt i går, og havde en smule kvalme, men kunne ikke fortælle mine veninder hvorfor jeg var ved at kaste op ved tanken om at kværne en jødekage.

Og så har jeg fået en ting med kød. Kan slet ikke overskue at skulle spise det, men kan ikke lade være med at tænke på det. Jo mere jeg tænker på det, jo mere kvalme får jeg. Se det er jo dumt! Har bare lyst til pomfritter, de der der er saltede og fedtede. Så er jeg kørende hvis jeg får dem, det er jeg (næsten) sikker på.

Nå, skal ikke klage, jeg har heldigvis ikke et job jeg skal passe, kun et speciale som jeg kan skrive imellem diverse marathon lure. Og det er ikke fordi jeg har vild kvalme overhovedet, kan bare ikke lige holde tanken om kød ud.

Så alt i alt er det hele fjong her på Amager.

Det kommer helt bag på en hvor træt man kan blive af at rende rundt med sådan en lille spirer i maven.

Og mht. kød så kunne jeg ikke døje alt andet end pizza og frugt da jeg ventede Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.