Dem med smartphones .. Hjælp ! :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Maja_4000

Baby-støv skriver:

Oki. Jeg tror det er meget en smagssag.  

Jeg kender en der har den og han siger det er ihvertfald en pige telefon.

Især hvis man tager den lyserøde xD
Men så slipper jeg jo for at kæresten stjæler den (; 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

CamillaSoefelt

Maja_4000 skriver:

Jeg lånte en engang .. Tror det var den første .. Og den kunne jeg godt nok ikke lide :b 

Men jeg er også vandt til ericsson .. Så man skal nok bruge noget tid på at vænne sig til det :p

Har selv været til ericsson før min iphone og jeg brugte en del tid på at vænne mig til den, men den er for fed! Men hvis du ikke er meget på nettet og tjekker mails på den er der ingen grund til det jo. Men tænker at hvis der alligevel kun er en forskel på 100kr på at du så får tastatur på din pro hvorfor så ikke gøre det? Den er jo lille alligevel?

Anmeld

29. november 2010

twinny

Maja_4000 skriver:

Især hvis man tager den lyserøde xD
Men så slipper jeg jo for at kæresten stjæler den (; 

Haha selvfølgelig.

Jeg har selv hapset min kærestes mobil... hihi...  

Men tror det er i TDC butikken, hvor de har en model man kan prøve med touch, hvordan den er rigtig og ikk de dårlige, hvor man ikke kan se hvor touch fungerer. det er jo vigtig, hvis man skal have den...

Anmeld

29. november 2010

Maja_4000

CamillaSoefelt skriver:

Har selv været til ericsson før min iphone og jeg brugte en del tid på at vænne mig til den, men den er for fed! Men hvis du ikke er meget på nettet og tjekker mails på den er der ingen grund til det jo. Men tænker at hvis der alligevel kun er en forskel på 100kr på at du så får tastatur på din pro hvorfor så ikke gøre det? Den er jo lille alligevel?

Det er jo også sådan jeg ser på det :b Men sælgeren blev ved at sige , at det var unødvendigt så .. 

Den bliver lidt tykkere .. Men ikke så meget at det gør noget :p

Anmeld

29. november 2010

Maja_4000

Baby-støv skriver:

Haha selvfølgelig.

Jeg har selv hapset min kærestes mobil... hihi...  

Men tror det er i TDC butikken, hvor de har en model man kan prøve med touch, hvordan den er rigtig og ikk de dårlige, hvor man ikke kan se hvor touch fungerer. det er jo vigtig, hvis man skal have den...

Ja .. Det er meget vigtigt :b Ellers ender det bare med at den ligger i en skuffe og man stadig bruger den gamle .. 
- Dén fejl har jeg lavet en gang ! :b 

Anmeld

29. november 2010

CamillaSoefelt

Maja_4000 skriver:

Det er jo også sådan jeg ser på det :b Men sælgeren blev ved at sige , at det var unødvendigt så .. 

Den bliver lidt tykkere .. Men ikke så meget at det gør noget :p

Sys du skal ta en med tastatur

Anmeld

29. november 2010

twinny

Maja_4000 skriver:

Ja .. Det er meget vigtigt :b Ellers ender det bare med at den ligger i en skuffe og man stadig bruger den gamle .. 
- Dén fejl har jeg lavet en gang ! :b 

Ja, det er nemlig det....  spild a penge...

Jeg har hapset min kæreste sony ericsson Aino... Den er jeg godt nok glad for.  det er en lille fest for mig...

Jeg ville nok også anbefale en med knapper.

Måske touch med med knapper samtidig. Jeg hadede min gamle kun touch. så en dag bliver overgangen lettere fra knapper til touch (som alt nok bliver en dag)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.