Dem med smartphones .. Hjælp ! :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Maja_4000

Jeg skal have en ny telefon .. Og jeg har forelsket mig i Sony Ericsson x10i .. Men jeg kan ikke finde ud af , om jeg skal tage pro'en .. Der er kun 100 kr til forskel .. 
Er der nogle som har erfaringer med det ?
Skal ikke bruge den særlig meget til internet og e-mail .. Mest bare sms , opkald , spil og så selvfølgelig kameraet ..

HJÆLP mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

CamillaSoefelt

Maja_4000 skriver:

Jeg skal have en ny telefon .. Og jeg har forelsket mig i Sony Ericsson x10i .. Men jeg kan ikke finde ud af , om jeg skal tage pro'en .. Der er kun 100 kr til forskel .. 
Skal ikke bruge den særlig meget til internet og e-mail .. Mest bare sms , opkald , spil og så selvfølgelig kameraet ..

HJÆLP mig  

Jeg ville ta proen fordi den har tastaturet.. og det er meget nemmere når du skal skrive sms.. Men det nok en smagssag

Anmeld

29. november 2010

Maja_4000

CamillaSoefelt skriver:

Jeg ville ta proen fordi den har tastaturet.. og det er meget nemmere når du skal skrive sms.. Men det nok en smagssag

Har du den ? :b

Jeg tænker bare på om man "får det brugt" :p

Anmeld

29. november 2010

CamillaSoefelt

Min svigerfar har.. Det er mest fordi jeg har dårlig erfaring med touch på alle andre tlf end iphone hvor det bare funger genialt... synes jeg ikke det gør på alle.. Men ved ikke med den? Så det kan jeg ikke svare på desværre..

Anmeld

29. november 2010

Maja_4000

CamillaSoefelt skriver:

Min svigerfar har.. Det er mest fordi jeg har dårlig erfaring med touch på alle andre tlf end iphone hvor det bare funger genialt... synes jeg ikke det gør på alle.. Men ved ikke med den? Så det kan jeg ikke svare på desværre..

Nårh okay (:

Anmeld

29. november 2010

twinny

Maja_4000 skriver:

HJÆLP mig  

Du kan gå ind på mobiltest.dk og se, hvor de er blevet testet ned til det mindste.. Jeg læst andre steder, at den ikke skulle være så god og folk skulle ikke være helt tilfredse med den.  Men det er vel en smagssag.

Anmeld

29. november 2010

Maja_4000

Baby-støv skriver:

Du kan gå ind på mobiltest.dk og se, hvor de er blevet testet ned til det mindste.. Jeg læst andre steder, at den ikke skulle være så god og folk skulle ikke være helt tilfredse med den.  Men det er vel en smagssag.

Har kigget på mobilsiden.dk .. Og der er de ret vilde med den :b

Men kigger lige på den anden også 

Anmeld

29. november 2010

CamillaSoefelt

Maja_4000 skriver:

Nårh okay (:

Kan seriøst kun anbefale dig en Iphone - du blir sååååå glad for den og vil ikke ha en anden mobil nogensinde igen..

Anmeld

29. november 2010

twinny

Maja_4000 skriver:

Har kigget på mobilsiden.dk .. Og der er de ret vilde med den :b

Men kigger lige på den anden også 

Oki. Jeg tror det er meget en smagssag.  

Jeg kender en der har den og han siger det er ihvertfald en pige telefon.

Anmeld

29. november 2010

Maja_4000

CamillaSoefelt skriver:

Kan seriøst kun anbefale dig en Iphone - du blir sååååå glad for den og vil ikke ha en anden mobil nogensinde igen..

Jeg lånte en engang .. Tror det var den første .. Og den kunne jeg godt nok ikke lide :b 

Men jeg er også vandt til ericsson .. Så man skal nok bruge noget tid på at vænne sig til det :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.