hvordan slapper jeg af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Mumto3

Har du haft en mola-graviditet? Hvis ja, så er det sikkert vigtigt for dig at få klarhed hos lægen om hvornår man med sikkerhed kan konstatere at det ikke er en mola igen, og så skal du til scanning på det tidspunkt. Men det tror jeg faktisk kommer helt af sig selv, i hvertfald på nogle sygehus er det standart at man tager gravide ind, der tidligere har har mola, for at chekke at det ikke er sket igen.

-og husk så på, at have en molagraviditet viser at din krop GODT kan blive gravid, nu handler det bare om at få en 'rigtig' graviditet, -og det skal nok lykkes!!!

Tillykke med de to streger, det er vel nok dejligt for jer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

sandramor

mumto3: jaa jeg havde en partiel mola tilbage i juni...... og jaaa jeg læste mig ihvertfald til at de fleste sygehuse tilbyder en en scanning i omkring 7-8 uge for at tjekke om det igen er en mola graviditet man har..... så det er jo ikke sååå længe til faktisk.... det er som også mest det jeg er bange for. At jeg igen skal opleve en sådan graviditet.. chancen for en gentagelse er jo 10 gange større nu. Så det fylder rigtig meget i mit hoved.

Men du har ret. Jeg ved i det mindste at jeg kan blive gravid og også gennemføre en normal graviditet i form af min datter på 5 og det må jeg trøste mig med indtil jeg ved mere om denne graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.