hvordan slapper jeg af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. november 2010

sandramor

ja så har jeg testet idag igen og denne gang var der ingen svag streg men en meget tydelig steg!! så ingen tvivl om at den virkelig er der.....

MEN MEN jeg blir simpelhen idiot.. jeg er bare SÅ nervøs for at noget skal gå galt igen... at jeg måske får en mola graviditet igen eller noget andet. Jeg prøver hele tiden at sige til mig selv at jeg skal slappe af og at jeg alligevel ikke kan gøre noget ved det hvis det sker. Det er noget der er ude af mine hænder. Men det er virkelig svært og tænker bare at jeg er kun 4+3 nu så blir det dææææælme godt nok nogle laaaaaange uger indtil jeg skal til NF...... dog regner jeg med at kunne komme til en tidlig scanning netop pga den sidste graviditet. Men til jer andre som også har prøvet at miste.. Hvordan undgår/gik i at blive heeelt idiot af alle de tanker og bekymringer man går med??.....

Vil så gerne bare kunne nyde at jeg igen er gravid og bare slappe af og være glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Tillykke med graviditeten... Krydser finger for den lille reje bliver derinde!

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

sandramor skriver:

ja så har jeg testet idag igen og denne gang var der ingen svag streg men en meget tydelig steg!! så ingen tvivl om at den virkelig er der.....

MEN MEN jeg blir simpelhen idiot.. jeg er bare SÅ nervøs for at noget skal gå galt igen... at jeg måske får en mola graviditet igen eller noget andet. Jeg prøver hele tiden at sige til mig selv at jeg skal slappe af og at jeg alligevel ikke kan gøre noget ved det hvis det sker. Det er noget der er ude af mine hænder. Men det er virkelig svært og tænker bare at jeg er kun 4+3 nu så blir det dææææælme godt nok nogle laaaaaange uger indtil jeg skal til NF...... dog regner jeg med at kunne komme til en tidlig scanning netop pga den sidste graviditet. Men til jer andre som også har prøvet at miste.. Hvordan undgår/gik i at blive heeelt idiot af alle de tanker og bekymringer man går med??.....

Vil så gerne bare kunne nyde at jeg igen er gravid og bare slappe af og være glad

Det ER svært at slappe af, men prøv om du ikke kan alligevel.
Sørg for at holde dig beskæftiget med mange forskellige aktiviteter, så du er tvunget til at have tankerne andet steds...og så ville jeg da snakke med lægen om din angst, sådan at han måske giver dig lidt andre ekstra kontroler, så du kan få lidt mere ro på.
Gardere sig kan man jo ikke...jeg har selv mistet mange, og der er ikke andet at gøre end at sige, at der er en mening med alt, også hvis det skulle gå galt endnu engang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2010

Tanja1234

Tror egentlig ikke at der er noget godt svar på dit spørgsmål.. Tiden er bare lang..

Det er i hvert fald min oplevelse nu jeg er gravid 2. gang efter en SA i foråret. Jeg er nu over de gyldne 12 uger, men så synes jeg bare at man bekymrer sig om noget andet, selvom det dog er med lidt mere ro i sjælen end lige i starten.

Men som du selv skriver, er det vigtigt at minde sig selv om at der virkelig ikke er en fis man kan gøre selv. Nu er det kroppen der skal gøre sit arbejde og forhåbentlig har den styr på hvad den laver denne gang

Hilsen Tanja - der har kigget efter det mindste blod på toiletpapiret de sidste 8 uger, men nu slapper lidt mere af

Anmeld

29. november 2010

sandramor

ja der er vidst ikke andet for end at jeg må prøve mig beskæftiget med noget så meget jeg nu kan for kan bestemt godt mærke at hvis jeg bare sætter mig hen så kører tankerne rundt i en...

Men ja jeg skal til lægen her d 6 dec så håber han kan berolige mig lidt og evt tilbyde mig lidt ekstra kontroller og måske en scanning... ellers må jeg betale mig fra det og selv tage til en tryghedsscanning om et par uger.....

Anmeld

29. november 2010

Bavianis

sandramor skriver:

Scanninger, scanninger, scanninger!

Scanninger er din ven!

Anmeld

29. november 2010

Lotus86

Først og fremmest tillykke med graviditen

Jeg er nok ikke den bedste til at svare da jeg ikke har prøvet at miste. Men jeg er gravid nu, og er i dag 10+0 og i starten var jeg også ved at døøøø af nervøsitet og var SÅ bange for at det skulle gå galt, jeg bestilte derfor tid til en tryghedsscanning, og det hjalp mig bare så meget, og når jeg har været nervøs efterfølgende har jeg bar tvunget mig selv til at tænke, at selvfølgelig skal det nok gå, så længe man ikke bløder og ikke har ondt, så er alt sikkert i den fineste orden - hvorfor skulle det ikke være det

Er sikker på din lille bebs bliver hvor den skal

Knus Nanna

Anmeld

29. november 2010

Tropez

sandramor skriver:

Hejsa 

Kan kun sige nøj hvor ved jeg hvordan du har det 

jeg er selv 5+2 idag og jeg har enda en bloldprøve fra sygehuset til at fortælle mig at den er god nok, og alligevel sniger tanken sig ind i hovedet om at der ikke er noget lille hjerte at se til min scanning den 16 dec, som er en jeg får via sygehuset, grundet at det er dem der har hjulpet os, men det er bare så svært ikke at have tanken, jeg holder mig virkeligt beskæftiget, jeg har fuldtidsjob og det hele, men nøj i de stille stunder vupti, så sidder den røde djævel og lurer, tror desværre ikke det kan undgås men ja som de andre siger bare holde os beskæftiget hele tiden så går tiden også hurtigere held og lykke med det hele 

Anmeld

29. november 2010

sandramor

Hej Nanna....

tak for din søde besked... jaaa jeg er også sikker på en tryghedsscanning vil hjælpe mig rigtig meget... trods jeg mistede sidste gang EFTER tryghedsscanningen.... men jeg håber dælme også den lille spire blir hvor den er.....

Tropez: jaaa så ved du jo lige præcis hvordan jeg har det.. det er godt nok ikke særlig spændende... men jeg håber også min læge sender mig til scanning efter jeg har været nede ved ham næste mandag.... og håber din scanning går suuuuuuper d. 16 dec

for at alt går som det skal for os allesammen

Anmeld

29. november 2010

DK

KÆMPE stort tillykke!!!

Jeg kan godt forstå at det er svært for dig ikke at være bekymret! Jeg har ingen gode råd udover at tiden heldigvis går stærkt (ialt fald når man kigger tilbage) og vupti vupti så er du forbi nf-scanningen og den "værste" periode er overstået!

KÆMPE knus og kram herfra!

Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.