Helikopter tur i gave, men hvem flyver sådan noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

BabyMus

Ungermann skriver:

hmm.. vi bor i det mørke jylland.. 1000 kr er billigt

Det bliver bare en dyr førnøjelse at tage derover for at flyve.

Din bror kender ikke en der kan flyve en helikopter?

Min kæreste har prøvet at flyve helikopter før, og han sad den anden dag, helt i svime over at naiii hvor ville han gerne ud og flyve helikopter igen.. Så derfor lige en helikopter.

Ej okay, det kan jeg godt se. Det bliver nok lidt dyrt ja. Men så ved jeg det ikke rigtig.. Hvis du har ringet rundt allerede, og der ikke er nogen helikopter de steder du har ringet. Der må da bare være nogen, et eller andet sted.

Prøver lige at tænke videre. Dengang jeg var ude at flyve i helikopter, der var det TV2 News helikopteren, det var noget via arbejdet. Ved ikke om man kunne ringet til dem? Men det koster sikkert også en bondegård jo..

Hmm nej det tror jeg ikke. Det er også kun flyvere de har der, har ikke rigtig hørt ham tale om nogen helikopter tror jeg. Men kan godt prøve at spørge ham en dag hvis det er. Men så vil det jo nok stadig være herove på Sjælland jo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

frk Jensen

Tanja1234 skriver:

Prøv evt. oplevelsesgaver.dk eller lignende.. Mener de har nogle ture der ikke er helt vildt dyre.

Jeg har lige været derinde.. og fik set deres krav
max vægt 105 kg

min kæreste er en stor muskeløs fyr som vejer 124 kg..

damens svar: Så må du købe TO pladser ØV

Anmeld

29. november 2010

frk Jensen

BabyMus skriver:

Ej okay, det kan jeg godt se. Det bliver nok lidt dyrt ja. Men så ved jeg det ikke rigtig.. Hvis du har ringet rundt allerede, og der ikke er nogen helikopter de steder du har ringet. Der må da bare være nogen, et eller andet sted.

Prøver lige at tænke videre. Dengang jeg var ude at flyve i helikopter, der var det TV2 News helikopteren, det var noget via arbejdet. Ved ikke om man kunne ringet til dem? Men det koster sikkert også en bondegård jo..

Hmm nej det tror jeg ikke. Det er også kun flyvere de har der, har ikke rigtig hørt ham tale om nogen helikopter tror jeg. Men kan godt prøve at spørge ham en dag hvis det er. Men så vil det jo nok stadig være herove på Sjælland jo..

Hmm.. hvordan fik du det arrangeret det med tv2 news??? Det kunne da være en mulighed

Anmeld

29. november 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg arbejder i Forsvaret, og kender nogle herude der engang imellem arrangere privat flyvning, men det er jo også kun noget privat noget. Altså til bryllup, eller rund fødselsdag. Nu ved jeg ikke hvor i Jylland vi er, MEN i Aalborg har jeg hørt at nogle ringede til et helicopter "selskab" der fløj billigt? Kan ski bare ikke huske hvad det hedder!!

Anmeld

29. november 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg arbejder i Forsvaret, og kender nogle herude der engang imellem arrangere privat flyvning, men det er jo også kun noget privat noget. Altså til bryllup, eller rund fødselsdag. Nu ved jeg ikke hvor i Jylland vi er, MEN i Aalborg har jeg hørt at nogle ringede til et helicopter "selskab" der fløj billigt? Kan ski bare ikke huske hvad det hedder!!

Anmeld

29. november 2010

frk Jensen

FruAagaard skriver:

Jeg tror bare at jeg hopper over dit tilbud karina

Tak for hjælpen.

Anmeld

29. november 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Det var ikke et tilbud, men en opfordring til at kontakte dem i Aalborg?

Velbekomme

Anmeld

29. november 2010

frk Jensen

FruAagaard skriver:

Det var ikke et tilbud, men en opfordring til at kontakte dem i Aalborg?

Velbekomme

Dem har jeg snakket med.

Anmeld

29. november 2010

BabyMus

Ungermann skriver:

Hmm.. hvordan fik du det arrangeret det med tv2 news??? Det kunne da være en mulighed

Åhh jamen det var noget via mit arbejde. Det var en af vores leverandører, HP tror jeg det var, som havde arrangeret det. Meget spændende oplevelse. (:

Anmeld

25. april 2011

jonash

Hvis det stadig er aktuelt, så har jeg netop startet et lille helikopterfirma tæt på Aarhus. Vi hedder Skyfox og tilbyder rundflyvning i helikopter til fornuftige priser.

Du kan klikke ind på www.skyfox.dk og sende en forespørgsel på en tur hvorhen du nu ønsker det.

Du kan også bare kontakte mig via dette forum

Mvh

Jonas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.