Helikopter tur i gave, men hvem flyver sådan noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.427 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. november 2010

frk Jensen

Hej piger..

Nu er sagen jo den.. min kæreste har ikke de vilde gave ønsker til jul, så jeg vil give ham en helikopter tur i gave..

Jeg kan kun finde det på oplevelsesgaver.dk men jeg vil gerne at vi begge kunne komme med ud og flyve.

Jeg vil give max 1000 kr for turen..

Så er der nogen der kender noget der kender noget som har kendskab til en billig helikopter tur?

Knus Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Marco2

Det  nemmeste er jo nok at goole det. Så kommer der forskellige muligheder frem.

Her er ex. an:

http://www.liveit.dk/oplevelser/oplevelsesgaver-helikoptertur/?gclid=CMigvpX8xaUCFcM33godrh8kYA

Ag

Anmeld

29. november 2010

frk Jensen

Marco2 skriver:

Det  nemmeste er jo nok at goole det. Så kommer der forskellige muligheder frem.

Her er ex. an:

http://www.liveit.dk/oplevelser/oplevelsesgaver-helikoptertur/?gclid=CMigvpX8xaUCFcM33godrh8kYA

Ag

Det har jeg også prøvet... det koster bare 4000 kr for en tur.. det ligger liiige lidt over mit su budget..

Anmeld

29. november 2010

bøgelund

Ungermann skriver:

Hej piger..

Nu er sagen jo den.. min kæreste har ikke de vilde gave ønsker til jul, så jeg vil give ham en helikopter tur i gave..

Jeg kan kun finde det på oplevelsesgaver.dk men jeg vil gerne at vi begge kunne komme med ud og flyve.

Jeg vil give max 1000 kr for turen..

Så er der nogen der kender noget der kender noget som har kendskab til en billig helikopter tur?

Knus Betina

tror simpelthen ikke du kan finde det til 1000 kr. =/ desværre. 

det er hammer dyrt sådan noget.. ville gerne give min far en tur i luftballon. men det koster det hvide ud af øjnene.. 

Anmeld

29. november 2010

frk Jensen

bøgelund1 skriver:

tror simpelthen ikke du kan finde det til 1000 kr. =/ desværre. 

det er hammer dyrt sådan noget.. ville gerne give min far en tur i luftballon. men det koster det hvide ud af øjnene.. 

Nej det er ski svært..

jeg kan finde det til 650 k, men det er kun for 1 person.. og vi skulle gerne begge op og flyve..

Anmeld

29. november 2010

MariaJ

Nej det er ski svært..

jeg kan finde det til 650 k, men det er kun for 1 person.. og vi skulle gerne begge op og flyve..

Jeg synes 650 kr lyder billigt og tror ikke du skal regne med at finde det meget billigere. At leje en helikopter koster i størrelsesordenen af 25.000 kr i timen, så det siger jo sig selv at man ikke kan flyve mange minutter for 1000 kr. Kan du ikke ringe til selskabet og spørge om I begge kan være med på turen for 2x 1 persons pris (eller prøve at forhandle dig til en lille mængderabat). En normal helikopter kan godt tage to personer udover piloten, så det undrer mig egentlig hvis de ikke vil have mere end en person med.

Anmeld

29. november 2010

frk Jensen

MariaJ skriver:

Jeg synes 650 kr lyder billigt og tror ikke du skal regne med at finde det meget billigere. At leje en helikopter koster i størrelsesordenen af 25.000 kr i timen, så det siger jo sig selv at man ikke kan flyve mange minutter for 1000 kr. Kan du ikke ringe til selskabet og spørge om I begge kan være med på turen for 2x 1 persons pris (eller prøve at forhandle dig til en lille mængderabat). En normal helikopter kan godt tage to personer udover piloten, så det undrer mig egentlig hvis de ikke vil have mere end en person med.

Det er også rigtig billigt 650 kr.

Jeg vil også gerne give 1000 kr for en lille tur.. bare ti min, så er manden lykkelig.

Jeg har snakket med forskellige flyvestationer, men der er ingen der har en helikopter lige til at stå i garagen.. hmm.. må finde ud af hvordan jeg lige kan krejle den

Anmeld

29. november 2010

BabyMus

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du kommer fra, og det er heller ikke en helikopter jeg ved noget om, men derimod en lille flyver.

Min lillebror er lige blevet uddannet pilot ved Copenhagen Air Taxi i Roskilde lufthavn. Der kostede det ca. 1000 kr. for en times flyvning i deres små fly, og der kan man godt sidde to i. Ved det fordi han har haft de forskellige familiemedlemmer ude og flyve. Kan ikke huske den præcise pris, men mener altså det lå lige omkring 1000 kr.

Ville bare lige skrive det, nu jeg vidste det. (:

Anmeld

29. november 2010

frk Jensen

BabyMus skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du kommer fra, og det er heller ikke en helikopter jeg ved noget om, men derimod en lille flyver.

Min lillebror er lige blevet uddannet pilot ved Copenhagen Air Taxi i Roskilde lufthavn. Der kostede det ca. 1000 kr. for en times flyvning i deres små fly, og der kan man godt sidde to i. Ved det fordi han har haft de forskellige familiemedlemmer ude og flyve. Kan ikke huske den præcise pris, men mener altså det lå lige omkring 1000 kr.

Ville bare lige skrive det, nu jeg vidste det. (:

hmm.. vi bor i det mørke jylland.. 1000 kr er billigt

Det bliver bare en dyr førnøjelse at tage derover for at flyve.

Din bror kender ikke en der kan flyve en helikopter?

Min kæreste har prøvet at flyve helikopter før, og han sad den anden dag, helt i svime over at naiii hvor ville han gerne ud og flyve helikopter igen.. Så derfor lige en helikopter.

Anmeld

29. november 2010

Tanja1234

Prøv evt. oplevelsesgaver.dk eller lignende.. Mener de har nogle ture der ikke er helt vildt dyre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.