Hvad laver du i det her vejr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

mybaby-girl

Sabina92 skriver:

Der er nok mange der holder snefri idag, så vil lige høre hvad i skal lave idag?

- Tror snart jeg vil gøre mig færdig og gå ned og handle, så der kan blive bagt boller, ellers bare hygge herhjemme  Nyder faktisk vejret, nu hvor jeg alligevel bare går hjemme...

Det er rigtig dejligt med en masse sne, jeg har barsel og manden har ferie fra d. 8 dec og helt til d. 3 januar  så vi går bar og hygger med starinlys  og senere i dag skal vi have juletræ op og pyntet det og lave havregrynskugler og leje i sne med både søster og hund

Jeg har min søster på besøg i et par dage, så vi skal rigtig hygge om lillemanden og hunden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

LinLin

Jamen jeg er bare hjemme med Adam - har kørt David i bhv; han havde fri i fredags og har været hos mig i weekenden, så han trængte til at komme afsted og lege med nogle andre børn udenfor (han har måttet lege alene ude i haven, da 2 mdr gamle Adam jo ikke lige kan komme med... ) Tror han får en sjov dag - de har nemlig en fin kælkebakke ovre i bhv, som han synes er rigtigt sjov at køre på

Og så skal han hentes af sin far i dag - så jeg skal ikke ud mere i dag

Tror måske jeg skal se Harry Potter 6 når Adam sover (det blvier i mange etaper, da han max sover 45 min ad gangen om dagen) - skal nemlig ind at se 7'eren næste mandag!

Anmeld

29. november 2010

saxa

Idag har jeg holdt Yasmin hjemme (igen) Og så skal vi ellers bare hygge.. Vi har fået lavet dekorationer, julekonfekt, pyntet op osv i weekenden - så idag tager vi vist bare en slapper Og så kommer min søster vist forbi senere til hygge..

Anmeld

29. november 2010

mariamiss6

Jeg har jo mine to børn hjemme også, fordi min bil kørte fast... i indkørslen

Men altså jeg er ved at sy en kofte (vikingebluse) som jeg satser på bliver færdig inden for meget kort tid....

Om lidt skal jeg bage boller, det har jeg lovet ungerne, og jeg har lovet zafir at de bliver lillae, så får hun lige en plade fuld cyberboller

Anmeld

29. november 2010

Lone Jakobsen

jeg hygger indenfor med 2 dejlige knægte

vil bage lidt og gøre klar til i aften hvor jeg skal med Emma til julehygge på skolen

Anmeld

29. november 2010

betski

Sabina92 skriver:

Der er nok mange der holder snefri idag, så vil lige høre hvad i skal lave idag?

- Tror snart jeg vil gøre mig færdig og gå ned og handle, så der kan blive bagt boller, ellers bare hygge herhjemme  Nyder faktisk vejret, nu hvor jeg alligevel bare går hjemme...

Åh her er der ikke noget der hedder snefri. Men hold nu op det tog laaaang tid at komme på job. Men har en lumsk anelse om, at andre har valgt at holde fri i dag. I hvert fald er min telefon meget stille og jeg har derfor lidt småpauser hist og her - som selvfølgelig bliver brugt her på baby.dk

Anmeld

29. november 2010

Sofia

Jeg trodsede vejret og kæmpede mig vej op til Uni, så nu sidder jeg her og læser til eksamen, ooooooog, er lidt på baby.dk ind i mellem - lidt for meget, hehe

Anmeld

29. november 2010

TbCp

Jeg arbejder

Er dagplejer så jeg er herhjemme. Vi blev dog inde idag da det bare er viiiildt koldt.

Så pyntede vi istedet dagplejeværelset med julepynt og hørte julemusik

Anmeld

29. november 2010

Diana...

Jeg ligger bare og slapper af og plejer mit bækken. 

Anmeld

29. november 2010

Benjamins'mor

Sabina92 skriver:

Jeg er på barsel. Men kl. 16.00 skal jeg til fødselsforberedelse.

Så skal jeg spise ved svigerforældrene iaften, de laver hjemmelavet suppe. Uhm, lige hvad man kan bruge i det her kolde vejr.

Ellers skal jeg bare slappe af og se lidt tv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.