Hvad laver du i det her vejr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Sabina92

Der er nok mange der holder snefri idag, så vil lige høre hvad i skal lave idag?

- Tror snart jeg vil gøre mig færdig og gå ned og handle, så der kan blive bagt boller, ellers bare hygge herhjemme  Nyder faktisk vejret, nu hvor jeg alligevel bare går hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Valle81

Sabina92 skriver:

Der er nok mange der holder snefri idag, så vil lige høre hvad i skal lave idag?

- Tror snart jeg vil gøre mig færdig og gå ned og handle, så der kan blive bagt boller, ellers bare hygge herhjemme  Nyder faktisk vejret, nu hvor jeg alligevel bare går hjemme...

Jeg har en syg Anton - som nu er syg på 6 døgn og bare ikke har det godt.

Asta har jeg også holdt hjemme fra skole idag -ikke at hun fejler noget - men af den årsag t jeg simpelthen ikke ville byde Anton at skulle mosles ned i barnevogn og ud og med bus osv i dette vejr for at aflevere og hente storesøster, når han har det ssom han har det.

Så lige nu sover Anton, Asta spiller lidt computer og jeg sidder og her og går og rydde rlidt op og om lidt sskal Asta og jeg bage småkager:09 I går bagte vi pebernødder og idag vil vi bruge denne kolde "fridag" på småkager:0)

Anmeld

29. november 2010

B&J

Jeg skal ryde op og ja ellers gå og trille rundt ind til jeg skal hente lille manden

Anmeld

29. november 2010

Bavianis

Jeg er sneet inde...

Jeg tror jeg vil sidde og stene computer og så ellers få ordnet noget vasketøj. Man burde måske også lige læse lidt faglitteratur...

Jeg er SÅ træt af vejret. Bor på landet, og transport til og fra arbejde tager EVIGHEDER, hvis man overhovedet kan komme frem. Idag prøvede jeg, og måtte trækkes fri af en sneplov i samarbejde med Dansk Autohjælp... Men så har jeg da prøvet...

MEN - valgte jo selv at flytte på landet. Skulle bare have købt en firhjulstrækker med...

Anmeld

29. november 2010

Mormilla

Mig og sønnen er hjemme i dag pga af sne. Vi har bare hygget hele morgen, været ude og lege i sne og snart skal vi spise. Hvis han så vil så skal vi male julepynt når han våger

Anmeld

29. november 2010

Marco2

Er på arbejde

Men er spændt på om hvordan jeg kommer herfra, for lige nu står himmel og jord i eet, og sneen vælter ned.

AG

Anmeld

29. november 2010

DLM

Jeg skal til lægen med min søn til 5 måneders undersøgelse og et prik av av, stakkels lille mus, han var så ulykkelig sidst så gad vide hvordan han tager det denne gang

Anmeld

29. november 2010

LRJ

Jeg pynter op, for kæresten og julies skyld
Og ellers skal jeg bare have sat en Maskine tøj over

Anmeld

29. november 2010

MorTilMalene

jeg har erklæret dagen i dag til "dyne i sofaen dag" så Malene pigen, hunden og jeg ligger og hygger med skod tv.. tror Malene nyder at få lov til at ligge på mors mave.. hehe..

Anmeld

29. november 2010

bette

jeg er ved at rydde op så der kan komme julepynt op inden min søn kommer hjem fra børnehave. 

og alt imens jeg gør det har jeg tændt et lys for min mor og mindes hende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.