Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja man skal passe på i det vejr. Og jeg har det rigtig skidt når jeg ved at jeg skal ud og køre i det her vejr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vibeke Henriksen skriver: Hej Michelle. Ja det var det. Heldigvis havde jeg lige for inden afleveret mine børn i børnehaven.
Hej Michelle.
Ja det var det. Heldigvis havde jeg lige for inden afleveret mine børn i børnehaven.
Åha ej hvor heldigt!!!! Det var GODT de ikke skulle opleve det!!!!
ja det er lidt vildt. Og der er sket en del skade på bilen. der skal skiftes begge døre i passager siden og der skal nyt tag på og en ny forrude. Der kommer taksator på den i dag så må vi se hvad han siger om den er total skadet eller om det kan betale sig at lave den.
Ja det var rigtig heldigt at de var blevet afleveret.
Ej sikke da en voldsom oplevelse. Godt du er okay i det store hele!
Vibeke Henriksen skriver: Godmorgen piger. Jeg håbe virkelig at i alle har fået vinterdæk på bilerne så det ikke går som det gik mig i onsdags. Jeg havde fået vinterdæk på og kørte 40 km/t. men det gik alligevel galt og jeg kørte ud på marken og rullede om på siden og landede på taget. Jeg er okay. Bortset fra en masse blå mærker og smerter i hovedet og i nakken.
Godmorgen piger.
Jeg håbe virkelig at i alle har fået vinterdæk på bilerne så det ikke går som det gik mig i onsdags. Jeg havde fået vinterdæk på og kørte 40 km/t. men det gik alligevel galt og jeg kørte ud på marken og rullede om på siden og landede på taget. Jeg er okay. Bortset fra en masse blå mærker og smerter i hovedet og i nakken.
puha .... godt der ikke skete noget alvorligt med nogen...
Du sidder sikkert tilbage med en kæmpe forskrækkelse
Stort knus til dig
phew, godt der ikke skete dig noget! men sikke en forskrækkelse!
Jeg HADER at køre bil i det vejr. Jeg kører forsigtigt - efter forholdene - og som regel har man en eller anden IDIOT hængende helt oppe i bagagerummet
heise
Puhaaa... Sikke en oplevelse!
Godt at høre du ikke kom noget alvorligt til!
Line
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128