Pas på i det her vejr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Vibeke Henriksen

Godmorgen piger.

Jeg håbe virkelig at i alle har fået vinterdæk på bilerne så det ikke går som det gik mig i onsdags. Jeg havde fået vinterdæk på og  kørte 40 km/t. men det gik alligevel galt og jeg kørte ud på marken og rullede om på siden og landede på taget. Jeg er okay. Bortset fra en masse blå mærker og smerter i hovedet og i nakken.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Barbamama

Vibeke Henriksen skriver:

Godmorgen piger.

Jeg håbe virkelig at i alle har fået vinterdæk på bilerne så det ikke går som det gik mig i onsdags. Jeg havde fået vinterdæk på og  kørte 40 km/t. men det gik alligevel galt og jeg kørte ud på marken og rullede om på siden og landede på taget. Jeg er okay. Bortset fra en masse blå mærker og smerter i hovedet og i nakken.

Puha da det var en grim oplevelse!!!! Godt der ikke skete dig noget

Anmeld

29. november 2010

Diana...

Godmorgen piger.

Puha det var da skræmmende  godt du er ok. men det må da ha været noget af en forskrækkelse 

Anmeld

29. november 2010

pussepige

michella80 skriver:

Puha da det var en grim oplevelse!!!! Godt der ikke skete dig noget

Lige min ord...

Anmeld

29. november 2010

Vibeke Henriksen

Hej Michelle.

Ja det var det. Heldigvis havde jeg lige for inden afleveret mine børn i børnehaven.

Anmeld

29. november 2010

Tulle28

Nej hvor vildt! Og vi har IKKE fået vinterdæk på endnu:-(

Anmeld

29. november 2010

Vibeke Henriksen

ØH ups Michella.

Anmeld

29. november 2010

Hasselnødden

Godmorgen piger.

Tak og sikke en forskrækkelse du har fået! Godt der ikke skete mere.

Jeg har ikke været ude at køre i sne i et par år, da jeg var højgravid sidste år da der lå masser af sne og idag fyger det så meget her på egnen at jeg måske er sneet inde, men skal på værksted og have vaccineret vores kat.. heldigvis bliver vores lille passet i det sønderjyske hvor de knapt nok har sne.. men om han kan komme hjem imorgen er en helt anden sag. Senere skal gemalen og jeg til Vejle for at købe ind til de hjemløse i Horsens, så håber virkelig ikke vi sner helt inde. Jeg gør stadigvæk et forsøg og ser det helt skidt så må jeg blive hjemme.

Anmeld

29. november 2010

Vibeke Henriksen

Ja det var noget af en forskrækkelse. Især fordi at det gik så stærkt at jeg ikke kunne nå at registrere det før jeg lå på taget med bilen. Men jeg kørte kun 40.

Anmeld

29. november 2010

Hasselnødden

Ja det var noget af en forskrækkelse. Især fordi at det gik så stærkt at jeg ikke kunne nå at registrere det før jeg lå på taget med bilen. Men jeg kørte kun 40.

Ja, det er ret vildt - hvor meget skade der egentligt kan ske selvom man bare kører 40

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.