Ny og alle forkortelserne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Frøken J.

Silvermist skriver:

Hvor er du sød, tak skal du have

Tror at vi er en del herinde fra dejlige Århus, er dog ikke helt sikker. Og Århus ser jo bare så skøn ud med al den sne. Er bare i det vildeste julehumør

Håber at du bliver glad for Baby.dk

Ja, der er godt nok kommet meget sne! Jeg er dog ikke så begejstret, men jeg mangler også nogle ordentlige vinterstøvler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Det skulle du gøre...det var en kæmpe oplevelse. Jeg var på i 7 timer og fik slet ikke sovet den nat LOL
Enjoy

Men du spørger bare, hvis der er noget du vil vide, og ellers så må du jo bare gå på opdagelse her og der og alle vegne LOL
Og hvis det er helt tosset, så kan man altid spørge en moderator eller Henrik selv.

Haha, hvor spændende!

Jamen tak for det! Tror jeg vil prøve noget learning-by-doing ved at surfe rundt på siden her

Anmeld

29. november 2010

Mille83

Secrets skriver:

Pyh, jeg får da oprettet nogle emner! Nå, men jeg oprettede mig for nogle dage siden. Er en 21-årig pige fra Århus, der arbejder på en lille med kæresten!

Anyways, det jeg egentlig ville spørge om var, om der findes en oversigt over forkortelser herinde, eller om nogen gad lave en, som vi nye kunne bruge?  Der bruges rigtig mange indforståede forkortelser. Fx MA, SA, ÆL osv. Kan godt regne ud at ÆL er ægløsning, men kunne være meget rart, hvis nogen lige gad forklare alle de forkortelser, som de kan komme i tanke om bliver brugt herinde! Eller linke til en liste, hvis den findes 

På forhånd tak 

Super du spørger, jeg har selv været herinde et stykke tid og kan ikke altid finde rundt i forkortelserne  - Så dejligt der fandtes enb "ordbog" til baby.,dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.