Jeg pletbløder en smule -kan det være ægget der sætter sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Krydser så meget fingre.
Alt det der du/I beskriver, kan sagtens skyldes at ægget sætter sig, men det kan også være resterne af det man kalder en "pop-bleading", det vil sige en lille blødning forårsaget af ægløsningen. Nogle kvinder oplever det ofte, inkl undertegnede, andre oplever det fx ved den første ægløsning efter man er stoppet med p-piller.
Men der er ikke andet at gøre end at vente tålmodigt og se hvad der sker.
Jeg krydser fingre.

Kærligst
Sussie

Tak, søde Sussie, for dine krydsede fingre Og for dit svar, selvfølgelig

Jeg har kun én gang prøvet at bløde udenfor menstruationstid, men da var der mere blod, og jeg mærkede slet ikke noget i underlivet. Men det behøver jo heller ikke føles på samme måde hver gang

Som jeg skrev lige før, så mærkede jeg for lidt tid siden en laaaaang niven i underlivet, og det har jeg ikke prøvet før. Og jeg ved godt, at jeg fisker efter symptomer, det er bare fordi jeg sådan håber, at jeg er gravid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

SussieThyssen

Louisiana28 skriver:

Tak, søde Sussie, for dine krydsede fingre Og for dit svar, selvfølgelig

Jeg har kun én gang prøvet at bløde udenfor menstruationstid, men da var der mere blod, og jeg mærkede slet ikke noget i underlivet. Men det behøver jo heller ikke føles på samme måde hver gang

Som jeg skrev lige før, så mærkede jeg for lidt tid siden en laaaaang niven i underlivet, og det har jeg ikke prøvet før. Og jeg ved godt, at jeg fisker efter symptomer, det er bare fordi jeg sådan håber, at jeg er gravid  

Niven, stikken og prikken i underlivet er der vist også nogle der har når de er nygravide..men jeg aner det ikke..for det har jeg aldrig selv oplevet, men flere herinde har da fortalt om det

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Niven, stikken og prikken i underlivet er der vist også nogle der har når de er nygravide..men jeg aner det ikke..for det har jeg aldrig selv oplevet, men flere herinde har da fortalt om det

Jeg mærkede heller ikke noget som helst overhovedet, da jeg blev gravid med min søn... Men det er jo forskeligt fra gang til gang

Håber nogle, der har oplevet noget lignende, finder tid til, at svare på indlæget imorgen

Vil hoppe i seng, er træææææt  Men vi skrives jo ved

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Louisiana28 skriver:

Jeg mærkede heller ikke noget som helst overhovedet, da jeg blev gravid med min søn... Men det er jo forskeligt fra gang til gang

Håber nogle, der har oplevet noget lignende, finder tid til, at svare på indlæget imorgen

Vil hoppe i seng, er træææææt  Men vi skrives jo ved

Det kan du tro..om ikke her, så andetsteds
Sov sødt.

Anmeld

29. november 2010

Frøken J.

Louisiana28 skriver:

Det vil sige, at det næsten er en uge siden du stoppede med p-piller? Stoppede du efter at have taget alle 21 dage, eller stoppede du før tid?

Underligt, at din mens ikke er startet... Skal nok give besked

Jeg stoppede to dage før tid, så det burde ikke have den store betydning. Jeg har før prøvet, hvor jeg har haft glemt et par piller i starten af måneden, og så midt i måneden har tænkt: "Så er det fandme ligemeget", og så droppet resten af pillerne. Og der er menses kommet umiddelbart efter Men skal til lægen her om lidt med nogle brystsmerter, så nu må vi se, hvad hun mener..

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Secrets skriver:

Jeg stoppede to dage før tid, så det burde ikke have den store betydning. Jeg har før prøvet, hvor jeg har haft glemt et par piller i starten af måneden, og så midt i måneden har tænkt: "Så er det fandme ligemeget", og så droppet resten af pillerne. Og der er menses kommet umiddelbart efter Men skal til lægen her om lidt med nogle brystsmerter, så nu må vi se, hvad hun mener..

Uh, er spændt på, hvad lægen har sagt!!

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Det er for resten blevet til lidt voldsommere blødning. Ikke som en menstruation, men bare det brune udflåd () Har nogen prøvet det en uge før forventet mens, og så været gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.