Jeg pletbløder en smule -kan det være ægget der sætter sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
16 svar
1 synes godt om
28. november 2010

Louisiana

Hej piger

Jeg var lige på toilettet, og da jeg tørre mig, er der en smule blod... Det er kun lidt, og det er meget tyndt/gennemsigtigt, eller hvordan man nu forklare det. Jeg har set mange, der har skrevet, at de har blødt lidt, da ægget satte sig (eller de regner med, at det er når ægget sætter sig?), så tænker, at det måske er dét der sker? Havde ægløsning lørdag/søndag i sidste uge, så det passer meget godt med tiden, hvis det er? Har også haft murren i underlivet idag... Og en anelse kvalme, men det kan jo bare være indbildning

Det er bare gætværk det her, og det er måske bare fordi jeg sådan håber, at jeg er gravid, så bare fortæl mig, hvis jeg er helt gal på den...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

JustMe

Jeg havde brunlig pletblødning i de dage, hvor det senere viste sig, at ægget havde sat sig fast Men ingen symptomer.

Anmeld

28. november 2010

Louisiana

JustMe skriver:

Jeg havde brunlig pletblødning i de dage, hvor det senere viste sig, at ægget havde sat sig fast Men ingen symptomer.

Så håber jeg da, at det er dét, der sker for mig også  

Tak for svar

Anmeld

28. november 2010

JustMe

Louisiana28 skriver:

Så håber jeg da, at det er dét, der sker for mig også  

Tak for svar

Var skam så lidt  Så skal den næste uge bare gå, så du kan få be- eller afkræftet det med en test 

Anmeld

28. november 2010

Louisiana

JustMe skriver:

Var skam så lidt  Så skal den næste uge bare gå, så du kan få be- eller afkræftet det med en test 

Ja! Og den uge kan kun gå for langsomt!  Kommer med garanti til, at teste før tid

Anmeld

28. november 2010

Louisiana

29. november 2010

Louisiana

Mærkede lige et laaaaaaaaaaaangt jag/stik i underlivet, lidt allá, når man har ægløsning, bare meget meget langt... Kan det være ægget der sætter sig...? Mons tro...

Anmeld

29. november 2010

Frøken J.

Louisiana28 skriver:

Mærkede lige et laaaaaaaaaaaangt jag/stik i underlivet, lidt allá, når man har ægløsning, bare meget meget langt... Kan det være ægget der sætter sig...? Mons tro...

Åh, det vil man så gerne håbe! Håber det er det! Nu sidder jeg jo selv og bliver helt noia på den gode måde.. Tog den sidste p-pille i mandags, og min mens plejer at gå i gang pronto. Nu er det søndag, og har kun haft en lille smule brunligt i løbet af dagen! Og mærkelige smerter i underlivet. Nu har du jo sat tankerne igang! Nej, det er nok usansynligt det er det hos mig. Men krydser fingre for dig! Sig når du engang har test-tid, hvad det bliver!

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Secrets skriver:

Åh, det vil man så gerne håbe! Håber det er det! Nu sidder jeg jo selv og bliver helt noia på den gode måde.. Tog den sidste p-pille i mandags, og min mens plejer at gå i gang pronto. Nu er det søndag, og har kun haft en lille smule brunligt i løbet af dagen! Og mærkelige smerter i underlivet. Nu har du jo sat tankerne igang! Nej, det er nok usansynligt det er det hos mig. Men krydser fingre for dig! Sig når du engang har test-tid, hvad det bliver!

Det vil sige, at det næsten er en uge siden du stoppede med p-piller? Stoppede du efter at have taget alle 21 dage, eller stoppede du før tid?

Underligt, at din mens ikke er startet... Skal nok give besked

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Louisiana28 skriver:

Hej piger

Jeg var lige på toilettet, og da jeg tørre mig, er der en smule blod... Det er kun lidt, og det er meget tyndt/gennemsigtigt, eller hvordan man nu forklare det. Jeg har set mange, der har skrevet, at de har blødt lidt, da ægget satte sig (eller de regner med, at det er når ægget sætter sig?), så tænker, at det måske er dét der sker? Havde ægløsning lørdag/søndag i sidste uge, så det passer meget godt med tiden, hvis det er? Har også haft murren i underlivet idag... Og en anelse kvalme, men det kan jo bare være indbildning

Det er bare gætværk det her, og det er måske bare fordi jeg sådan håber, at jeg er gravid, så bare fortæl mig, hvis jeg er helt gal på den...!

Krydser så meget fingre.
Alt det der du/I beskriver, kan sagtens skyldes at ægget sætter sig, men det kan også være resterne af det man kalder en "pop-bleading", det vil sige en lille blødning forårsaget af ægløsningen. Nogle kvinder oplever det ofte, inkl undertegnede, andre oplever det fx ved den første ægløsning efter man er stoppet med p-piller.
Men der er ikke andet at gøre end at vente tålmodigt og se hvad der sker.
Jeg krydser fingre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.