Jonathan 6+ mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Rosa

Lækkert! Jeg synes ellers ørene var dine.. (ud fra dit profil billede..)

Hehehe - nej, jeg har slet ikke flyveører selvom det måske ser sådan ud på billedet - men min mor (og søster) har begge to og dem har Jonte så arvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Maria.

Rosa skriver:

Hehehe - nej, jeg har slet ikke flyveører selvom det måske ser sådan ud på billedet - men min mor (og søster) har begge to og dem har Jonte så arvet

Haha.. Okay.. Dejlig er han nu..

Anmeld

28. november 2010

Tina2

Aiii så stor han bli'r den lille lækkermås!!!! Hvor flyver tiden dog bare afsted!!! Synes sgu lige du har fået ham, men på den anden side synes jeg også lige jeg selv har født Tamica og hun er 12 uger på tirsdag! Man kan jo slet ikke følge med mere ;o)

Lyder dejligt farmor og farfar kan tage morgentjansen, så I kan sove længe! :-)

Mine unger er gode til at sove længe i weekenden men idag- 1. søndag i advent kom de løbende og hujende ind i soveværelset for de vidste jo nissen havde lagt pakker under min seng;o) Gaaab:-)

Anmeld

29. november 2010

Sofia

Hvor ser han bare sød ud. Er især helt vild med det sidste billede, den hat er så kær til ham

Anmeld

29. november 2010

serinasmor

Rosa skriver:

Jonathan er nu 6 måneder og 3 uger og han kan en heeel masse ting nu Han kan selv sidde med et stykke frugt og gnave i det, han spilder snart ikke når han drikker af en kop, han kan sidde op helt selv og endda slå på tromme samtidigt Hans søvn er stadig meget uregelmæssig, og som regel er jeg opppe 3 gange mellem midnat og kl 6, men det må man jo tage med. Inden længe skal vi til Stockholm op til Farmor og Farfar, de glæder sig selvfølgelig helt tosset og så kan de få morgentjansen

Og I skal da liiige se de sidste knips af Bassimutten:

hvor er han da bare lækker

jeg synes jeg læste i et andet indlæg at du var bekymret for hans motoriske udvikling ....  Det har du da INGEN grund til at være .. han kan allerede selv sidde .. han kan gnave i frugt, og selv sidde .. HOLDT DA OP... hvis han sakker bagud i mødregruppen må det da kun være fordi de andre er ENORMT hurtige motorisk ...

tag det rolig .. han skal nok nå det hele ... serina kunne først sidde selv da hun var 7 mdr .. men så gik det også stærkt derfra ... alting kommer når de små er klar til det ... men det skal nok komme på et eller andet tidspunkt

serinasmor

Anmeld

29. november 2010

LouiseNielsen

Billedet af far og søn er bar et billede af evig kærlighed....  Lækker unge....

Anmeld

29. november 2010

Rosa

serinasmor skriver:

hvor er han da bare lækker

jeg synes jeg læste i et andet indlæg at du var bekymret for hans motoriske udvikling ....  Det har du da INGEN grund til at være .. han kan allerede selv sidde .. han kan gnave i frugt, og selv sidde .. HOLDT DA OP... hvis han sakker bagud i mødregruppen må det da kun være fordi de andre er ENORMT hurtige motorisk ...

tag det rolig .. han skal nok nå det hele ... serina kunne først sidde selv da hun var 7 mdr .. men så gik det også stærkt derfra ... alting kommer når de små er klar til det ... men det skal nok komme på et eller andet tidspunkt

serinasmor

Tusind tak - ja, jeg prøver virkelig at tage den helt med ro, men som sagt er vi jo omgivet af en flok utroligt fremmelige unger

Og tusind tak!!!

Knus herfra!!!

Anmeld

30. november 2010

Diana...

Åhh han er jo bare lækker  

Anmeld

30. november 2010

TbCp

Kæææft han er sød...

Synes han ligner dig helt vildt på det sidste billede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.