Jonathan 6+ mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Rosa

Jonathan er nu 6 måneder og 3 uger og han kan en heeel masse ting nu Han kan selv sidde med et stykke frugt og gnave i det, han spilder snart ikke når han drikker af en kop, han kan sidde op helt selv og endda slå på tromme samtidigt Hans søvn er stadig meget uregelmæssig, og som regel er jeg opppe 3 gange mellem midnat og kl 6, men det må man jo tage med. Inden længe skal vi til Stockholm op til Farmor og Farfar, de glæder sig selvfølgelig helt tosset og så kan de få morgentjansen

Og I skal da liiige se de sidste knips af Bassimutten:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

SaNiNa

Hvor er han altså bare søde

Anmeld

28. november 2010

Becks

Hvor er han dog evig lækker - suk altså

Anmeld

28. november 2010

L.J.L

Hvor er han sød!

Han ligner en lille voksen, på den gode måde Jeg ved ikke hvad det er men hans øjne fortæller bare en masse historier....

Skøn knægt

Anmeld

28. november 2010

Maria.

Skøn lille gut! Ligner han ikk sin mor?!

Anmeld

28. november 2010

Rosa

Tusind tak piger - det er jo spilleme sød musik i mammas ører når Gulleplutten sådan bliver rost

Anmeld

28. november 2010

Rosa

Maria. skriver:

Skøn lille gut! Ligner han ikk sin mor?!

Han er en herlig blanding Farverne og næsen er fars, øjnene og munden er mors og ørerne er mormors

Anmeld

28. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Nøøj hvor er han bare SKØN!!! Jeg får helt lyst til at kramme den lille mand... Hvor er han nuser - specielt på billedet hvor han spiller tromme!!! :-D

Anmeld

28. november 2010

Rosa

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Nøøj hvor er han bare SKØN!!! Jeg får helt lyst til at kramme den lille mand... Hvor er han nuser - specielt på billedet hvor han spiller tromme!!! :-D

Jaa - jeg har den fedeste video på min iPhone hvor han sidder for sig selv og tromer løs - åååh, - mor smelter!

Anmeld

28. november 2010

Maria.

Rosa skriver:

Han er en herlig blanding Farverne og næsen er fars, øjnene og munden er mors og ørerne er mormors

Lækkert! Jeg synes ellers ørene var dine.. (ud fra dit profil billede..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.