Se min smukke søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

MetteT

Sees. skriver:

Sidste år gav jeg ham en t-shirt i fødselsdagsgave hvor der stod "100% drengerøv" - Så ja, jeg er absolut enig

Hehe.. Den passer ikke bedre på andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Ox.

Sees. skriver:

EEEELSKEEEEER DET BILLED AF DIG !

Haha, med SLOTS - det luv'!

Anmeld

9. december 2010

Sees

Ox. skriver:

Haha, med SLOTS - det luv'!

Det er rigtig meget kærlighed!!

Det minder mig om det her billede fra Lasses svendegilde, hvor hans far bad os om at vise lidt kærlighed, og jeg vælger selvfølgelig at holde om Lasse, mens Lasse vælger at kysse sin øl
It's all about the looooove!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2010

JustAnotherName

linselouise skriver:

Årh tusind tak Og også mange tak for fødselsdagshilsnen til min Lauritz

Det var da så lidt. Håber I havde en dejlig fødselsdag 

Anmeld

10. december 2010

Koen.

Her er min smukke søster (buito) som bare er ALT for mig Hun betyder uendeligt for mig og jeg ville ikke undvære hende for noget i verden! Hun er en fantastisk, støttende,uselvisk person og så er hun vidunderlig sammen med min datter

Anmeld

10. december 2010

BinaMor

Min smukke  lillesøster, storesøster og lillebror

Anmeld

10. december 2010

DK

Jeg har også smukke smukke søstre!

DeT  første er af mig og min storesøster Mette. Det er taget til Mettes dejlige datter Klara's dåb hvor jeg havde æren af at være gudmor!

Derefter får i billeder af min underskønne lillesøster Kathrine! Det første er af hende og jeg til min kusines studentergilde. Det næste er af kathrine og en gut fra hendes klasse som hun dansede lancier med til deres dimittent-studenter-fest. Det sidste er af Kathrine med det sidst døbte skud på stammen i familien, hvor Kathrine var gudmor.

Anmeld

10. december 2010

Diana...

DK skriver:

DeT  første er af mig og min storesøster Mette. Det er taget til Mettes dejlige datter Klara's dåb hvor jeg havde æren af at være gudmor!

Derefter får i billeder af min underskønne lillesøster Kathrine! Det første er af hende og jeg til min kusines studentergilde. Det næste er af kathrine og en gut fra hendes klasse som hun dansede lancier med til deres dimittent-studenter-fest. Det sidste er af Kathrine med det sidst døbte skud på stammen i familien, hvor Kathrine var gudmor.

Hold op hvor i ligner hinanden og hvor er i smukke alle sammen 

Anmeld

10. december 2010

Sees

DK skriver:

Guuuuud - Hvor ligner I altså hinanden meget .. Hold da op!
Det er jo helt vildt!!

Men altså, hvor er I smukke alle 3

Anmeld

10. december 2010

DK

Diana... skriver:

Hold op hvor i ligner hinanden og hvor er i smukke alle sammen 

Tak!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.