Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MetteT skriver: Ja det er lidt sjovt.. Verden er sgu lille alligevel...
Ja det er lidt sjovt.. Verden er sgu lille alligevel...
Jeg mener også at din mand og jeg har en fælles bekendt - Michael?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sees. skriver: Jeg mener også at din mand og jeg har en fælles bekendt - Michael?
Deicher??
Her er min irriterende, men højt elskede lillebroar. Billederne er taget på min bryllupsdag.
Her er der et af storesøster (mig) og lillebror
Og her et et mere af lillebror
Hyggelig og sød billedtråd
MetteT skriver: Deicher??
Så absolut .. Mr. D
Sees. skriver: Så absolut .. Mr. D
hehe.. Ja hvem kender ikke Hr Deichmann..
ej hvor sjovt altså.. de boede sammen da jeg mødte steffen.. og de ser da også en del til hinanden stadigvæk..
Knus
MetteT skriver: hehe.. Ja hvem kender ikke Hr Deichmann.. ej hvor sjovt altså.. de boede sammen da jeg mødte steffen.. og de ser da også en del til hinanden stadigvæk.. Knus
Han er også en rigtig god dreng (Der nok aldrig bliver voksen )Har arbejdet sammen med ham, og ser ham da også stadig i ny og næ
Sees. skriver: Han er også en rigtig god dreng (Der nok aldrig bliver voksen )Har arbejdet sammen med ham, og ser ham da også stadig i ny og næ
Det ku jeg vist ikke ha skrevet bedre selv..
Vaskeægte drengerøv.. Men han er sgu go nok..
MetteT skriver: Det ku jeg vist ikke ha skrevet bedre selv.. Vaskeægte drengerøv.. Men han er sgu go nok..
Sidste år gav jeg ham en t-shirt i fødselsdagsgave hvor der stod "100% drengerøv" - Så ja, jeg er absolut enig
Min bettebror og jeg - eller bette og bette, han er dælme 2 hoveder højere end jeg er høhø!
Ox. skriver: Min bettebror og jeg - eller bette og bette, han er dælme 2 hoveder højere end jeg er høhø!
EEEELSKEEEEER DET BILLED AF DIG !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128