ENDNU en begravelse! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Skouboe

er vist det eneste jeg har at byde ind med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Håber det er ok med lidt indblanding udefra - forstår til fulde jeres afmagt. Vi mistede på 11 måneder 5 familiemedlemmer:

min fars tante og min mormor døde med 1 døgns mellemrum, og blev begravet/bisat med 1 døgn mellemrum.

1 måned senere døde min mands farmor.

7 måneder efter døde min mands far (ved selvmord), 2 uger efter hans død, skulle vi dåbe vores 2 måneder gamle søn. Dét var surrealistisk, men endte med, at blive en glædelig dag i en meget tung tid.

I august, præcis 11 måneder efter sin kones død, døde min fars farbror så.

Jeg tør dårlig tage telefonen mere, for frygter at det er endnu en dårlig nyhed. Min søn Magnus var til 3 begravelser/bisættelser i min mave - og har allerede været til yderligere to i sit korte liv. Jeg har ikke engang nogen gode råd til, hvordan man tackler det, for synes stadig vi prøver at finde ud af det. Men jeg kan i hvert fald sige, at jeg forstår dine følelser - både mht. døden og dåben. Jeg håber den trælse tid stopper for jer her.

Anmeld

29. november 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Puuha,nej,søde søde Michella,det gør mig bare så ondt...det er bare uhyggeligt,som sådan noget åbenbart skal ramle ned over folk på en gang.Vi havde desværre også sådan en periode engang.Det startede med min mands farmor,min onkel 3 mdr. efter,min farmor 6 mdr. efter,min mands mormor 2 mdr. efter,min morfar 6 mdr efter...og så har vi 7-9-13 haft ro indtil nu hvor min hund så døde,og det var faktisk lige så hårdt.

Men jeg ønsker jer al mulig medgang fra nu af og styrke til at komme igennem det I skal igennem.

Puha det var da helt forfærdeligt!!!! Sikke en rutsjetur at være igennem. Ja jeg håber også det er slut nu med alt det død!

Anmeld

29. november 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

er vist det eneste jeg har at byde ind med

Tak

Anmeld

29. november 2010

Barbamama

cmks2007 skriver:

Håber det er ok med lidt indblanding udefra - forstår til fulde jeres afmagt. Vi mistede på 11 måneder 5 familiemedlemmer:

min fars tante og min mormor døde med 1 døgns mellemrum, og blev begravet/bisat med 1 døgn mellemrum.

1 måned senere døde min mands farmor.

7 måneder efter døde min mands far (ved selvmord), 2 uger efter hans død, skulle vi dåbe vores 2 måneder gamle søn. Dét var surrealistisk, men endte med, at blive en glædelig dag i en meget tung tid.

I august, præcis 11 måneder efter sin kones død, døde min fars farbror så.

Jeg tør dårlig tage telefonen mere, for frygter at det er endnu en dårlig nyhed. Min søn Magnus var til 3 begravelser/bisættelser i min mave - og har allerede været til yderligere to i sit korte liv. Jeg har ikke engang nogen gode råd til, hvordan man tackler det, for synes stadig vi prøver at finde ud af det. Men jeg kan i hvert fald sige, at jeg forstår dine følelser - både mht. døden og dåben. Jeg håber den trælse tid stopper for jer her.

Du blander dig alt det du vil  Og tusind tak for dine søde ord! Det har da også været en barsk omgang for jer! Det er så uretfærdigt når det hele bare VÆLTER ned over hovedet på en uden man synes man kan følge med. Gider i hvert fald ikke mere nu..... Men ja... Det styrer man jo ikke selv.

Anmeld

29. november 2010

ooo

Årh Michella, hvor er det trist at I skal miste to I holder af inden for så kort tid.

Du får en masse , og så håber jeg at søndag bliver en helt fantastisk dag med barnedåben.

Anmeld

29. november 2010

Barbamama

Metchen skriver:

Årh Michella, hvor er det trist at I skal miste to I holder af inden for så kort tid.

Du får en masse , og så håber jeg at søndag bliver en helt fantastisk dag med barnedåben.

Ja det er bare for meget altså!!!!

Men ja søndag bliver en god dag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.