ENDNU en begravelse! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Barbamama

Ja som om det ikke var nok med min faster så døde Caspers mormors mand i går..... Han har været syg i et stykke tid, men det er lige pludselig gået stærkt.... Det er bare for meget og vi kan slet ikke rumme det herhjemme.... Nu troede vi lige at vi skulle til at komme ovenpå igen og så skal vi bare til endnu en begravelse.... Vi skal så i kirke på lørdag og dagen efter skal vi i kirke igen, men så er det til barnedåb..... Uha det bliver altså hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja som om det ikke var nok med min faster så døde Caspers mormors mand i går..... Han har været syg i et stykke tid, men det er lige pludselig gået stærkt.... Det er bare for meget og vi kan slet ikke rumme det herhjemme.... Nu troede vi lige at vi skulle til at komme ovenpå igen og så skal vi bare til endnu en begravelse.... Vi skal så i kirke på lørdag og dagen efter skal vi i kirke igen, men så er det til barnedåb..... Uha det bliver altså hårdt!

Ej! Det kan da næsten ikke blive mere uheldigt? Jeg forstår godt hvis i ikke kan klare mere nu! Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at det kommer til at gå fremad igen! Jeg liver dig at det nok skal lysne for jer igen... Men hold op, hvor må det være hårdt!!!Mange knus herfra

Anmeld

28. november 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Ej! Det kan da næsten ikke blive mere uheldigt? Jeg forstår godt hvis i ikke kan klare mere nu! Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at det kommer til at gå fremad igen! Jeg liver dig at det nok skal lysne for jer igen... Men hold op, hvor må det være hårdt!!!Mange knus herfra

Tusind tak! Ja vi føler sgu ikke vi kan magte det. Hvor er det trist at vi hver især mister et familiemedlem indenfor små 14 dage! Han døde 10 dage efter min faster! Uha.... Nu kan vi ikke mere.....

Anmeld

28. november 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Tusind tak! Ja vi føler sgu ikke vi kan magte det. Hvor er det trist at vi hver især mister et familiemedlem indenfor små 14 dage! Han døde 10 dage efter min faster! Uha.... Nu kan vi ikke mere.....

Nej.... Det er ret svært at forestille sig hvor meget tristhed der bare vælter ind over een! Øv!!!!! Og så dåb dagen efter, det er luge fra den ene yderlighed til den anden!

Anmeld

28. november 2010

TbCp

Ajjj for pokker da

Det lyder som vores Januar 2008.... først døde Carstens mormor, knap en uge efter død min morfar og et par dage efter skal Liva døbes...

Nu synes jeg da snart i har taget jeres del for denne gang!

Anmeld

28. november 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Nej.... Det er ret svært at forestille sig hvor meget tristhed der bare vælter ind over een! Øv!!!!! Og så dåb dagen efter, det er luge fra den ene yderlighed til den anden!

Ja jeg håber VIRKELIG at jeg kan lægge det fra mig. Jeg skal jo være gudmor og jeg glæder mig helt vildt. Jeg håber bare at når klokkerne ringer at jeg hører GLÆDEN i dem i stedet for sorgen...

Anmeld

28. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ajjj for pokker da

Det lyder som vores Januar 2008.... først døde Carstens mormor, knap en uge efter død min morfar og et par dage efter skal Liva døbes...

Nu synes jeg da snart i har taget jeres del for denne gang!

Ja jeg synes også vi har haft rigeligt nu....

Anmeld

28. november 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja jeg håber VIRKELIG at jeg kan lægge det fra mig. Jeg skal jo være gudmor og jeg glæder mig helt vildt. Jeg håber bare at når klokkerne ringer at jeg hører GLÆDEN i dem i stedet for sorgen...

Selvfølgelig vil du være mærket! Det er helt naturligt? Og klemmer du en tåre synes jeg det er mere end ok!!!

Anmeld

28. november 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Selvfølgelig vil du være mærket! Det er helt naturligt? Og klemmer du en tåre synes jeg det er mere end ok!!!

Ja men det gør jeg UANSET for jeg er meget stolt og rørt over at skulle bære min venindes søn, så jeg hyler uanset. He he

Anmeld

28. november 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Puuha,nej,søde søde Michella,det gør mig bare så ondt...det er bare uhyggeligt,som sådan noget åbenbart skal ramle ned over folk på en gang.Vi havde desværre også sådan en periode engang.Det startede med min mands farmor,min onkel 3 mdr. efter,min farmor 6 mdr. efter,min mands mormor 2 mdr. efter,min morfar 6 mdr efter...og så har vi 7-9-13 haft ro indtil nu hvor min hund så døde,og det var faktisk lige så hårdt.

Men jeg ønsker jer al mulig medgang fra nu af og styrke til at komme igennem det I skal igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.