Æv æv... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, det kan vi heldigvis ikk klage over Har rigtige god familie på begge sider Så det skal skam nok gå det hele

Fantastisk! Ellers må du jo sige til, der er så mange søde mennesker herinde, som er så støttende. Super side! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Okay jamen så er der forhåbentlig håb forude

Dejligt med julegaverne!

Ja, det er fantastisk Så ser december noget kun lyserer ud for os, når vi ikk skal tænke på gaver

Anmeld

28. november 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Fantastisk! Ellers må du jo sige til, der er så mange søde mennesker herinde, som er så støttende. Super side! 

Ja, syntes også folk har været rigtig gode til at hjælpe hinanden herinde

Anmeld

28. november 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Ja, det er fantastisk Så ser december noget kun lyserer ud for os, når vi ikk skal tænke på gaver

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

28. november 2010

Diana...

Åhh hvor kan jeg føle dig det er så skide hård vi står samme sted dog med snart 2 børn. Men vi klare den lige med familiens hjælp.

Håber snart din mand finder et nyt arbejde, de hænger jo desvære ikke på træerne og slet ikke i håndværker brancen i dette vejr  

Og håber snart du er frisk igen. 

Held og lykke til jer og rigtig god bedring 

Anmeld

28. november 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Åhh hvor kan jeg føle dig det er så skide hård vi står samme sted dog med snart 2 børn. Men vi klare den lige med familiens hjælp.

Håber snart din mand finder et nyt arbejde, de hænger jo desvære ikke på træerne og slet ikke i håndværker brancen i dette vejr  

Og håber snart du er frisk igen. 

Held og lykke til jer og rigtig god bedring 

Puha Det må være hårdt når man har snart 2 børn oven i Håber også snart, at det lysner for jer Man siger jo at det er miraklernes tid her i julen.. hehe   >:<

Ja.. min kæreste har også arbejdet ved nogen forskellige murerfirmaer, og har fået plads på murer-udd. her til januar.. men det hjælper ikk så meget uden lærerplads Så tror han vil bruge hans uddannelse som Sous-chef indtil der kommer muligheder i håndværkerfaget igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.