Æv æv... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger

Har lige behov for lidt anonym brok tid Jeg går sygemeldt og har i den forbindelse desværre mistet mit abejde Vi har lige klaret os fint økonomisk pga min kærestes løn.. Men.. Så blev han sku fyret med 0-dages varsel her i torsdags :/'( Så nu står vi virkelig med håret i postkassen Æv....!! Første gang at jeg har været glad for at vi ikk har børn endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Laulund87

Øv da du får lige en stor

Mangler du noget specielt for der er jo den skønne tråd om julehjælp?

Anmeld

28. november 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Øv da du får lige en stor

Mangler du noget specielt for der er jo den skønne tråd om julehjælp?

Hehe, tak

Ja, det er en super tråd Men Vi er jo heldigvis kun os to og vores katte, så vil lade julehjælpen være til dem, som har børn eller størrer behov for det og har en god familie hvis det går helt galt for os

Anmeld

28. november 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Hehe, tak

Ja, det er en super tråd Men Vi er jo heldigvis kun os to og vores katte, så vil lade julehjælpen være til dem, som har børn eller størrer behov for det og har en god familie hvis det går helt galt for os

Hvis der var noget i kunne bruge, selv om i ikke har børn, synes jeg i skal tage imod det 

Anmeld

28. november 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hvis der var noget i kunne bruge, selv om i ikke har børn, synes jeg i skal tage imod det 

Arh.. vil lige se om det ikk går  Jeg må forhåbentlig raskmelde mig ´midt i januar, og har en veninde der måske kan skaffe mit et job i rengøringen, hvis jeg ikk finder noget inden for min uddannelse Så det er forhåbentlig kun 1½ måned, hvis ikk kæresten finder et nyt job inden

Vi har da heldigvis nået at købe alle julegaver, inden han blev fyret.. hehe

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

Ååh, det er da bare super ærgerligt! Jeg håber i klarer den alligevel, og at du kommer i gang igen i januar. Prøver i at blive gravide, eller? 

Anmeld

28. november 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Ååh, det er da bare super ærgerligt! Jeg håber i klarer den alligevel, og at du kommer i gang igen i januar. Prøver i at blive gravide, eller? 

Ja, det håber jeg også

Ja, vi har ventet siden august på at vi kan komme i behandling og med den ventetid vi fik afvide da vi var til samtale, vil det forhåbentlig blive her fra jan-marts, at vi vil kunne komme i gang Men det er nu også okay lige nu, at der er ventetid, så vi kan få styr på økonomien først

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, det håber jeg også

Ja, vi har ventet siden august på at vi kan komme i behandling og med den ventetid vi fik afvide da vi var til samtale, vil det forhåbentlig blive her fra jan-marts, at vi vil kunne komme i gang Men det er nu også okay lige nu, at der er ventetid, så vi kan få styr på økonomien først

Ja, det er jo vigtigt at økonomien er okay Men det lyder også som om, at i har baglandet i orden, og det har jo også super meget at sige 

Anmeld

28. november 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Arh.. vil lige se om det ikk går  Jeg må forhåbentlig raskmelde mig ´midt i januar, og har en veninde der måske kan skaffe mit et job i rengøringen, hvis jeg ikk finder noget inden for min uddannelse Så det er forhåbentlig kun 1½ måned, hvis ikk kæresten finder et nyt job inden

Vi har da heldigvis nået at købe alle julegaver, inden han blev fyret.. hehe

Okay jamen så er der forhåbentlig håb forude

Dejligt med julegaverne!

Anmeld

28. november 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Ja, det er jo vigtigt at økonomien er okay Men det lyder også som om, at i har baglandet i orden, og det har jo også super meget at sige 

Ja, det kan vi heldigvis ikk klage over Har rigtige god familie på begge sider Så det skal skam nok gå det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.