liwsmor skriver:
tak skal du have. ja der ikke andet for end jeg må tag en snak med ham. men det jo hårdt når mænd ikke ville snakke om det .
Jaaa puha hvor jeg kender det, min halvdel er heller ikke glad for det. Kun hvis det handler om at han har tjent mange penge eller sådan noget
Men det hjalp da vi ligesom ikke tog den vinkel der hedder "nu bestemmer jeg lige at vi skal ha en go økonomi, så jeg demaskuliniserer dig lige og så overgiver du dig til mor her" (meget overdrevet, men håber du kan se billedet
)
Istedet tog jeg den der "Det er jo dig jeg vil resten af mit liv og jeg ønsker vi får det godt og jo hurtigere vi får styr på det der økonomi, jo hurtigere kan vi koncentrere os om hinanden og vi drømmer om det og det og det skal vi bare huske og kæmpe om sammen" -> jeg fandt også ud af det ikke skader at gøre sig meget feminin og blid og ikke så mor-agtig.
Ved ikke om det gir mening hihi, men tror sagtens du kan snøre ham til at det måske pludselig er hans idé at nu skal der styr på økonomien, for sådan en rigtig mand er han nemlig
Anmeld