En klam oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Sees

lisesp83 skriver:

Sikke dog en måde at opføre sig på.. Klamme mand..

Men mega sejt du turde åbne døren og råbe af ham..

Der er jeg nok lidt en kylling.

Jeg tror det var mit "beskytter" instinkt (staves?) der kom op i mig. Jeg var jo alene hjemme, med lille manden sovende ovenpå.

Jeg har så heller ikke set noget til ham siden - Men mellem jul og nytår havde jeg indbrud, hvor der blevet stjålet 2 øl (TO ØL!!!!) hvor latterligt er det ikke lige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

lisesp83

Sees. skriver:

Jeg tror det var mit "beskytter" instinkt (staves?) der kom op i mig. Jeg var jo alene hjemme, med lille manden sovende ovenpå.

Jeg har så heller ikke set noget til ham siden - Men mellem jul og nytår havde jeg indbrud, hvor der blevet stjålet 2 øl (TO ØL!!!!) hvor latterligt er det ikke lige?

2 øl, jamen hvor småligt er det lige?? Nej nej altså.

Hvorfor kan folk ikke købe deres eget, og lade vær med alle de indbrud. Det er sku noget jeg selv er bange for skal ske hos os.

Men håber da hunden kan skræmme dem lidt. Hvis det overhovedet siger tyvene noget mere!

Anmeld

28. november 2010

Sees

lisesp83 skriver:

2 øl, jamen hvor småligt er det lige?? Nej nej altså.

Hvorfor kan folk ikke købe deres eget, og lade vær med alle de indbrud. Det er sku noget jeg selv er bange for skal ske hos os.

Men håber da hunden kan skræmme dem lidt. Hvis det overhovedet siger tyvene noget mere!

Det er super småligt - Hvis nogen manglede to øl, så kunne de sgu ringe på, så ville jeg da gerne forære dem to øl!

Det er det værste ved julen, det er sgu at man frygter de der indbrud - Julen er jo den bedste tid for indbrudstyve, de ved jo godt hvilke folk der ikke er hjemme, osv.

Jeg håber da hunden kan hjælpe jer lidt på vej, så banditterne holder sig væk!

Anmeld

28. november 2010

lisesp83

Sees. skriver:

Det er super småligt - Hvis nogen manglede to øl, så kunne de sgu ringe på, så ville jeg da gerne forære dem to øl!

Det er det værste ved julen, det er sgu at man frygter de der indbrud - Julen er jo den bedste tid for indbrudstyve, de ved jo godt hvilke folk der ikke er hjemme, osv.

Jeg håber da hunden kan hjælpe jer lidt på vej, så banditterne holder sig væk!

Ja jeg ville da også forære dem 2 øl, hvis de ringede på og spurgte.

Vores hus ligger heldigvis for dumt til indbrud. De ville blive busted med det samme af naboerne. Vi har heldigvis et godt samarbejde med dem. (altså naboerne, ikke tyvene, hehe)

Anmeld

28. november 2010

Sees

lisesp83 skriver:

Ja jeg ville da også forære dem 2 øl, hvis de ringede på og spurgte.

Vores hus ligger heldigvis for dumt til indbrud. De ville blive busted med det samme af naboerne. Vi har heldigvis et godt samarbejde med dem. (altså naboerne, ikke tyvene, hehe)

Det troede jeg også mit gjorde - Det er et rækkehus, men ingen har desværre set noget
Dejligt med godt samarbejde med naboerne, det er så godt når folk kan hjælpe hinanden

Anmeld

28. november 2010

lisesp83

Sees. skriver:

Det troede jeg også mit gjorde - Det er et rækkehus, men ingen har desværre set noget
Dejligt med godt samarbejde med naboerne, det er så godt når folk kan hjælpe hinanden

Ja, hvis tyvene virkelig vil, så kan de vel godt. De er jo så mega proff disse tider, desværre.

Efter at jeg er blevet mor, så tror jeg måske ikke jeg ville være så pivet. Alt for at ingen rører hende.

Anmeld

29. november 2010

Maalene

lisesp83 skriver:

Føj hvor skummelt..

Jeg har selv prøvet noget ligende engang..

Jeg havde været ude ved min hest, og blir så kørt hjem af en veninde sent om aftenen. Min kæreste var til noget mandeaften. Lige pludselig banker det på. Jeg tændte min computer, for vi havde koblet kamera til, så vi kunne se hvem der kom. Det var en eller anden mystisk klam mand, jeg aldrig havde set.

Han hev så stikket fra ude i opgangen, så jeg ikke kunne se ham på com, og så fik jeg travlt. Jeg ringede til politiet, og de kom så og fik ham væk. Min kæreste kom lidt efter, og der stod manden nedenfor opgangen IGEN.. Men tror han blev skræmt af min kæreste, for så aldrig mere til ham. Føj jeg var bange siger jeg dig.

Eeej, fååårk hvor lyder det bare klamt... Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre, hvis det var sket for mig... Pyhh...

Der findes sgu nogle syge mennesker derude i den store verden

Anmeld

29. november 2010

Maalene

smillaluna skriver:

Øv hvor klamt

Jeg har selv prøvet noget lignende.

En aften var jeg på vej hjem fra en veninde. Var på gåben for der var ikke så langt. Gik af en ret mørk sti hjem (selvom det nok var dumt set i bakspejlet, men den korteste vej). Pludselig springer der en mand frem fra en busk, åbner sin frakke og flasher de ædlere dele foran mig! Jeg siger dig jeg blev bange. Men det var åbenbart "det eneste" han ville, for så luskede han af igen. Mærkelig trang at have

Arrmen altså... Hvad sker der for sådan en mand?

Ville godt nok også være blevet bange, ved slet ikke hvad jeg villehave gjort, men godt at det på trods af det "kun" var det han ville

Anmeld

29. november 2010

Maalene

Sees. skriver:

Ej, føj hvor nogle ulækre ting I har været udsat for!

Jeg har prøvet noget ligende, sidste vinter.
Jeg stod i køkkenet og var ved at vaske op, og da det er mørkt udenfor, og jeg har lys tændt i køkkenet, kan jeg ikke rigtig se ud.
Pludselig får jeg dog den her fornemmelse af at blive overvåget, og jeg kigger op fra håndvasket, og sørme så om der ikke står en gammel klam mand, kolds op af mit vindue og glor mig lige ind i øjnene
Han smiler bare skævt (og viser sine forlårne vamle tænder) og så kan jeg høre han griner... ARGHH!

Jeg går straks ud og åbner hoveddøren og råber at hvis han ikke flytter sig fra min grund så ringer jeg efter politiet.
Han beder mig om at vise min bryster, inden han går, og jeg griber straks min telefon og begynder at lede efter politiets nummer, og i samme øjeblik er han væk!

Det var dælme ulækkert!

Eeej, det er løøøgn... Kan lige forestille mig det herhjemme..

Føj for den lede... Havde godt nok ikke turdet gå ud... Hehe... Ved slet ikke hvad jeg ville have gjort, men uden tvivl det klogeste du gjorde, tror bare jeg havde gemt mig et sted i huset

Anmeld

29. november 2010

Benjamins'mor

Ej, hvor ulækkert!

Vi bor heldigvis på 3. sal, der er kun en lejlighed ved siden af vores. Så folk har slet ikke noget at komme efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.