Hej piger...
Var det fødselsdag ved min dejlige nevø i går, og skal så køre manden til julefrokost sidst på eftermiddagen...
Kører så tilbage til fødselsdagen, og da jeg går fra parkeringspladsen til lejligheden (de bor i et lejlighedskompleks), går jeg forbi en stor mand, og lige som jeg nærmer mig, går han et skridt hen mod mig, men kigger ned i jorden og smutter forbi ham...
Fortsætter så ligeud og ind til min søster...
5 minutter efter kommer min søsters kæreste så (han var nede og aflevere sin far på banegården) og siger så om vi havde set vindueskiggeren (de bor i stuen)
Da han kom om fra parkeringspladsen, havde han kunnet se en stor mand stå og kigge over skillemuren og ind af vinduet, og da han så havde set min søsters kæreste, var han skyndt sig væk...
Det viser sig så, at det er den mand jeg er gået forbi 20 meter fra deres lejlighed, og som har kunnet se hvor jeg er gået ind, da den vej jeg gik på, fører lige ind i deres opgang...
Manden er så fulgt efter mig og efterfølgende stået og kigget ind af vinduet.... Fååårk jeg har det virkelig dårligt med det, sæt nu jeg havde boet der og havde været alene der... Puhh, en klam oplevelse...
Anmeld