En klam oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Maalene

Hej piger...

Var det fødselsdag ved min dejlige nevø i går, og skal så køre manden til julefrokost sidst på eftermiddagen...

Kører så tilbage til fødselsdagen, og da jeg går fra parkeringspladsen til lejligheden (de bor i et lejlighedskompleks), går jeg forbi en stor mand, og lige som jeg nærmer mig, går han et skridt hen mod mig, men kigger ned i jorden og smutter forbi ham...

Fortsætter så ligeud og ind til min søster...

5 minutter efter kommer min søsters kæreste så (han var nede og aflevere sin far på banegården) og siger så om vi havde set vindueskiggeren (de bor i stuen)

Da han kom om fra parkeringspladsen, havde han kunnet se en stor mand stå og kigge over skillemuren og ind af vinduet, og da han så havde set min søsters kæreste, var han skyndt sig væk...

Det viser sig så, at det er den mand jeg er gået forbi 20 meter fra deres lejlighed, og som har kunnet se hvor jeg er gået ind, da den vej jeg gik på, fører lige ind i deres opgang...

Manden er så fulgt efter mig og efterfølgende stået og kigget ind af vinduet.... Fååårk jeg har det virkelig dårligt med det, sæt nu jeg havde boet der og havde været alene der... Puhh, en klam oplevelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Frk.S

Føj, det var da ubehageligt! 

Anmeld

28. november 2010

lisesp83

Føj hvor skummelt..

Jeg har selv prøvet noget ligende engang..

Jeg havde været ude ved min hest, og blir så kørt hjem af en veninde sent om aftenen. Min kæreste var til noget mandeaften. Lige pludselig banker det på. Jeg tændte min computer, for vi havde koblet kamera til, så vi kunne se hvem der kom. Det var en eller anden mystisk klam mand, jeg aldrig havde set.

Han hev så stikket fra ude i opgangen, så jeg ikke kunne se ham på com, og så fik jeg travlt. Jeg ringede til politiet, og de kom så og fik ham væk. Min kæreste kom lidt efter, og der stod manden nedenfor opgangen IGEN.. Men tror han blev skræmt af min kæreste, for så aldrig mere til ham. Føj jeg var bange siger jeg dig.

Anmeld

28. november 2010

Faith

Øv hvor klamt

Jeg har selv prøvet noget lignende.

En aften var jeg på vej hjem fra en veninde. Var på gåben for der var ikke så langt. Gik af en ret mørk sti hjem (selvom det nok var dumt set i bakspejlet, men den korteste vej). Pludselig springer der en mand frem fra en busk, åbner sin frakke og flasher de ædlere dele foran mig! Jeg siger dig jeg blev bange. Men det var åbenbart "det eneste" han ville, for så luskede han af igen. Mærkelig trang at have

Anmeld

28. november 2010

Dinna88

Hvor lyder jeres oplevelser ulækre Godt det ikke er sket for mig! Og godt at der ikke skete noget med nogen af jer

Anmeld

28. november 2010

Sees

Ej, føj hvor nogle ulækre ting I har været udsat for!

Jeg har prøvet noget ligende, sidste vinter.
Jeg stod i køkkenet og var ved at vaske op, og da det er mørkt udenfor, og jeg har lys tændt i køkkenet, kan jeg ikke rigtig se ud.
Pludselig får jeg dog den her fornemmelse af at blive overvåget, og jeg kigger op fra håndvasket, og sørme så om der ikke står en gammel klam mand, kolds op af mit vindue og glor mig lige ind i øjnene
Han smiler bare skævt (og viser sine forlårne vamle tænder) og så kan jeg høre han griner... ARGHH!

Jeg går straks ud og åbner hoveddøren og råber at hvis han ikke flytter sig fra min grund så ringer jeg efter politiet.
Han beder mig om at vise min bryster, inden han går, og jeg griber straks min telefon og begynder at lede efter politiets nummer, og i samme øjeblik er han væk!

Det var dælme ulækkert!

Anmeld

28. november 2010

Faith

Sees. skriver:

Ej, føj hvor nogle ulækre ting I har været udsat for!

Jeg har prøvet noget ligende, sidste vinter.
Jeg stod i køkkenet og var ved at vaske op, og da det er mørkt udenfor, og jeg har lys tændt i køkkenet, kan jeg ikke rigtig se ud.
Pludselig får jeg dog den her fornemmelse af at blive overvåget, og jeg kigger op fra håndvasket, og sørme så om der ikke står en gammel klam mand, kolds op af mit vindue og glor mig lige ind i øjnene
Han smiler bare skævt (og viser sine forlårne vamle tænder) og så kan jeg høre han griner... ARGHH!

Jeg går straks ud og åbner hoveddøren og råber at hvis han ikke flytter sig fra min grund så ringer jeg efter politiet.
Han beder mig om at vise min bryster, inden han går, og jeg griber straks min telefon og begynder at lede efter politiets nummer, og i samme øjeblik er han væk!

Det var dælme ulækkert!

Nej!!! Det lyder ligesom en gyserfilm

Klamme mand

Anmeld

28. november 2010

Sees

smillaluna skriver:

Nej!!! Det lyder ligesom en gyserfilm

Klamme mand

Det føltes også lidt sådan da det skete. Det var SÅ ulækkert!
Og lige så siden er jeg så begyndt at rulle for, når jeg ikke længere kan se ud!

Anmeld

28. november 2010

lisesp83

smillaluna skriver:

Øv hvor klamt

Jeg har selv prøvet noget lignende.

En aften var jeg på vej hjem fra en veninde. Var på gåben for der var ikke så langt. Gik af en ret mørk sti hjem (selvom det nok var dumt set i bakspejlet, men den korteste vej). Pludselig springer der en mand frem fra en busk, åbner sin frakke og flasher de ædlere dele foran mig! Jeg siger dig jeg blev bange. Men det var åbenbart "det eneste" han ville, for så luskede han af igen. Mærkelig trang at have

Øv hvor klamt

Anmeld

28. november 2010

lisesp83

Sees. skriver:

Det føltes også lidt sådan da det skete. Det var SÅ ulækkert!
Og lige så siden er jeg så begyndt at rulle for, når jeg ikke længere kan se ud!

Sikke dog en måde at opføre sig på.. Klamme mand..

Men mega sejt du turde åbne døren og råbe af ham..

Der er jeg nok lidt en kylling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.