Hvad skal der bruges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Kløver

Secrets skriver:

Hvor finder man lettest en oversigt over de ting, man skal anskaffe sig, når man skal have en lille? HAr lidt svært ved at finde rundt i forum. Er ikke gravid endnu, men der er jo ikke noget i vejen for at undersøge det og kigge priser Så kunne rigtig godt bruge en overskuelig liste over de ting, som man skal have klar til baby!

Der er lister mange steder, men de er meget forskellige, det bedste er nok at kigge i dne bog man får fra lægen, og vurdere behov ud fra der, for der er også stor forskel på om det er en baby der ankommer i Marts eller Maj, Juli eller August, eller Nov/Dec

Min veninde rådede dog mig til, at det antal bodyer de skriver på, ikke er nok, hun rådgav mig til at 20 bodyer var ikke for meget (jeg har købt ca 18) og derudover nogle heldragter og sparkedragter, så man ikke skal vaske tøj, hver anden dag. Hun rådgav mig også til ikke at købe ret meget i str 50, da de fleste babyer, ikke kan passe det ret lang tid, så man får mere brug og glæde af tøjet, hvis man køber i str 56, vi har kun købt 2 sæt i str 50, vi kan tage med på sygehuset, som det første tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Kløver

Secrets skriver:

Okay Men jeg vil jo gerne begynde at forberede mig allerede før jeg blive gravid Ikke med at købe, men mere have styr på, hvad tingene kommer til at koste. Har heldigvis forældre (har vi begge) som kommer til at forkæle den lille, fordi han/hun til den tid bliver det første barnebarn Men stadig er det jo rart at forberede sig

Hmmm må lige advare, ved jo ikke hvordan dine forældre er, men vi giver over hele linjen første barnebarn, både hvad angår min kærestes forældre, + mine 2 sæt forældre, og første oldebarn, og de glæder sig også, men har ikke fået noget af dem, ikke hvad tøj angår ihvertfald, det ene sæt forældre, har dog bygget en puslekommode, i barsels gave, så er måske til den tid, en god ide at opsnuse hvad de forventer at give, om de vil give tøj, eller det måske først kommer efter fødslen, eller om de feks er nogle af dem som vil give nogle af de store ting, som feks puslebord eller barnevogn Man kan jo aldrig vide hvad de kære kommende bedsteforældre finder på

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

Tak for alle jeres svar, og tak til dem der har sendt mig lister på PB Vil lave et word-dokument, hvor jeg ligesom kan holde styr på tingene, og sammenligne de forskellige lister. Og så self. bruge den fra lægen til den tid!

Angående hvad jeg kan forvente vores forældre giver, så har min mor sagt, angående de lidt dyrere ting især, at de vil hjælpe og give noget. Og min kærestes forældre er generelt meget generøse Så der kommer helt sikkert til at blive noget. Min mor glæder sig lige så meget som mig, så det ender nok med, at hun har købt en hel garderobe til den lille, så snart testen viser 2 streger hehe

Anmeld

28. november 2010

Sofia

Du kan finde nogle tips i vores mødregruppe, den for 1. kvartal 2011 Der er forskellige tråde om emnet.

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

Sofia skriver:

Du kan finde nogle tips i vores mødregruppe, den for 1. kvartal 2011 Der er forskellige tråde om emnet.

Tak, det vil jeg kigge på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.