Secrets skriver:
Hvor finder man lettest en oversigt over de ting, man skal anskaffe sig, når man skal have en lille? HAr lidt svært ved at finde rundt i forum. Er ikke gravid endnu, men der er jo ikke noget i vejen for at undersøge det og kigge priser
Så kunne rigtig godt bruge en overskuelig liste over de ting, som man skal have klar til baby!
Der er lister mange steder, men de er meget forskellige, det bedste er nok at kigge i dne bog man får fra lægen, og vurdere behov ud fra der, for der er også stor forskel på om det er en baby der ankommer i Marts eller Maj, Juli eller August, eller Nov/Dec 
Min veninde rådede dog mig til, at det antal bodyer de skriver på, ikke er nok, hun rådgav mig til at 20 bodyer var ikke for meget (jeg har købt ca 18) og derudover nogle heldragter og sparkedragter, så man ikke skal vaske tøj, hver anden dag. Hun rådgav mig også til ikke at købe ret meget i str 50, da de fleste babyer, ikke kan passe det ret lang tid, så man får mere brug og glæde af tøjet, hvis man køber i str 56, vi har kun købt 2 sæt i str 50, vi kan tage med på sygehuset, som det første tøj 
Anmeld