Hvad skal der bruges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Frøken J.

Hvor finder man lettest en oversigt over de ting, man skal anskaffe sig, når man skal have en lille? HAr lidt svært ved at finde rundt i forum. Er ikke gravid endnu, men der er jo ikke noget i vejen for at undersøge det og kigge priser Så kunne rigtig godt bruge en overskuelig liste over de ting, som man skal have klar til baby!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Benjamins'mor

Secrets skriver:

Hvor finder man lettest en oversigt over de ting, man skal anskaffe sig, når man skal have en lille? HAr lidt svært ved at finde rundt i forum. Er ikke gravid endnu, men der er jo ikke noget i vejen for at undersøge det og kigge priser Så kunne rigtig godt bruge en overskuelig liste over de ting, som man skal have klar til baby!

Når du bliver gravid får du en bog af din læge, der står alt ang. graviditet, babyer og hvad du skal bruge.

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

281210 skriver:

Når du bliver gravid får du en bog af din læge, der står alt ang. graviditet, babyer og hvad du skal bruge.

Okay Men jeg vil jo gerne begynde at forberede mig allerede før jeg blive gravid Ikke med at købe, men mere have styr på, hvad tingene kommer til at koste. Har heldigvis forældre (har vi begge) som kommer til at forkæle den lille, fordi han/hun til den tid bliver det første barnebarn Men stadig er det jo rart at forberede sig

Anmeld

28. november 2010

Alberts/

28. november 2010

Benjamins'mor

Secrets skriver:

Okay Men jeg vil jo gerne begynde at forberede mig allerede før jeg blive gravid Ikke med at købe, men mere have styr på, hvad tingene kommer til at koste. Har heldigvis forældre (har vi begge) som kommer til at forkæle den lille, fordi han/hun til den tid bliver det første barnebarn Men stadig er det jo rart at forberede sig

Jeg kan godt sende en liste til dig privat hvis det er?

Anmeld

28. november 2010

bøgelund

Secrets skriver:

jeg har en god liste, som jeg gerne vil sende i en pb? 

hvis du tænker praktiske ting, der er nødvendige til baby kommer? 

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

Alberts/ skriver:

http://www.babybusiness.dk/huskeliste-til-ny-baby.html

her er lídt(;

Takker!

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

281210 skriver:

Jeg kan godt sende en liste til dig privat hvis det er?

Det må du meget gerne, hvis du vil!

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

bøgelund1 skriver:

jeg har en god liste, som jeg gerne vil sende i en pb? 

hvis du tænker praktiske ting, der er nødvendige til baby kommer? 

Det kunne være skønt,. tak! Føler mig virkelig som en newbie på det her område, men sådan er det vel, når man vil være mor for første gang

Anmeld

28. november 2010

bøgelund

Secrets skriver:

Det kunne være skønt,. tak! Føler mig virkelig som en newbie på det her område, men sådan er det vel, når man vil være mor for første gang

den her liste har jeg fundet i et blad, og den har jeg fulgt tæt, og krydset af når der er købt noget.. 

men ja, man føler sig lidt på herrens mark. og der er bare meget mere end man lige regner med. 

men sender den lige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.